• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Inskickad Antal deltagande i spiran

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
Jag saknar en lätt översikt på hur många som har deltagit i spiran. Som det är nu får man räkna gubbarna man ser i spiran. Det vore lättare om man uppe vid brödraskapspoängen stod Antal deltagande. Till exempel som nedan figur :)

Nytt till elv-spiran.jpg
 

Gaiona

Mästare
Som programmerare kan jag direkt säga att det definitivt inte är svårt, det är väl bara det att ingen tänkt på det förut.

Jag skulle önska att man kan se namnen på spelarna i appen om man klickar på respektive ikon eller att det finns en knapp som ger en sammanställning över framgångarna för brödraskapets medlemmar i spiran (kan vara en flik för brödraskapet).
 

Rosis

Mästare
Det borde vara precis lika lätt att se vad varje individ gör i spiran som i turneringarna. Bra förslag, med bra förbättringskommentar. Dvs fint samarbete som så ofta här i Forumet! :) :diamond::diamond::diamond:
 

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
Som programmerare kan jag direkt säga att det definitivt inte är svårt, det är väl bara det att ingen tänkt på det förut.

Jag skulle önska att man kan se namnen på spelarna i appen om man klickar på respektive ikon eller att det finns en knapp som ger en sammanställning över framgångarna för brödraskapets medlemmar i spiran (kan vara en flik för brödraskapet).
Ja detta har jag också tänkt på, jättesvårt om man ska kolla över sprian och itne kunna se vilka spelarna är, bara deras ikoner
 

Macbolan

Mästare
Men Varför måste Allting gå så snabbt idag??:rolleyes:
Varför kan man Inte ta å varva ner lite..när man spelar detta sköna spel?---Varför måste Allting presenteras så jäkla snabbt!??
I Spirans stapel så finns ju Alla spelares Avatarer och namn..det är bara att hovra över avatarerna å räkna själv!
Pröva vettja...det gör Inte Alls Ont att använda sin egen hjärna nån gång! :cool:
 
Topp