• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Besvarad Ritningarna gömmer sig!

Starshadow

Översättare
Team Elvenar
Finns det någonstans man kan se hur många ritningar man har i lager?

Jag spelar via datorn och enda gången jag kan se dem (vad jag har hittat) är om jag klickar på uppgraderafliken på en magisk byggnad. Håller jag muspekaren över ritningen så visas det hur många jag har. Nu kan jag inte göra det för de är alla uppgraderade till max (för tillfället, lär väl komma fler nivåer med nya kapitel).

Någon som vet deras hemliga gömställe?

1613816834739.png
 

Mirabella77

Legend
Finns det någonstans man kan se hur många ritningar man har i lager?

Jag spelar via datorn och enda gången jag kan se dem (vad jag har hittat) är om jag klickar på uppgraderafliken på en magisk byggnad. Håller jag muspekaren över ritningen så visas det hur många jag har. Nu kan jag inte göra det för de är alla uppgraderade till max (för tillfället, lär väl komma fler nivåer med nya kapitel).

Någon som vet deras hemliga gömställe?

Visa bilaga 1045
Jag tycker att de borde ha en ställe i lagrt som man kuknde se hur mycket man hade :) Jag kan bara se hur många jag har om jag går till mina magoska byggnader, uppgraderin o ha mysen på ritningen.
 

Starshadow

Översättare
Team Elvenar
När det INTE är turnering, kan du gå in på priserna från sista turneringen och lägga pekaren över ritningarna (om ni vunnit några) så ser man hur många man har. :)

Med andra ord så finns det inga bra sätt när man spelar via datorn ;)
@Boefst, har detta skickats till Inno tidigare som idé? Har det säkert :D om inte annat så borde det skickas igen tycker jag.
 

Gaiona

Mästare
Dock buggar ju visningen för Kungliga Restaureringar?
Den visar inte rätt för mig i varje fall
Den visar inte rätt för någon i den sammanställningen, rätt antal ser man dock i lagret i fliken Instanser.

Jag gissar att Inno rättar buggen (samt översätter texterna) senast nästa vecka.
 

Mirabella77

Legend
Åh så skönt! Hittade var i appen kan man se ritningar, skärvor mm. Tänk om de kommer till spelet på datorn också? :cool:
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Det kommer vara så tills buggen med att fel antal kungliga restaureringar visades är fixad, eftersom de andra är korrekta så visas de fortfarande.
 
Topp