• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

BÄ - här diskuterar vi BÄ-bedrifter

Starshadow

Översättare
Team Elvenar
Diskussioner om BÄ brukar dyka upp lite varstans så det vore väl bra om vi körde det på ett samlat ställe :)

Go wild!

1616009081774.png
 

Mammio

Mästare
Lite läskigt blev det när Ragnarök drog på och det började ryka från min dator :eek: Grattis till silvret!

Nya tidsfördrivarna får så klart en applåd för bronsplatsen. Jag anade att ni var på frammarsch, vilket ni visade redan förra gången. Grattis!

Sist men absolut inte minst, en eloge till alla ni Brödraskap (oavsett placering) som slet och kämpade, försökte hinna med toabesöken, försummade familjen eller kompisarna eller helt enkelt fyllde databordet eller platsen där ni sitter med mobilen med många, många godispapper och kaffekoppar (nä,jag tror inte det hinner bli en sanitär olägenhet på 6 dagar...eller...??) vilken glöd och vilket engagemang. Stort grattis till Er, hoppas ni hade kul, för det är det viktigaste!

Och så jag ska skryta lite över mina Prosperity-gubbs & gumms: skryyyt :p
 

Starshadow

Översättare
Team Elvenar
Lite läskigt blev det när Ragnarök drog på och det började ryka från min dator :eek: Grattis till silvret!
F'låt det var inte meningen att sätta fyr på din dator :p:p *fnissar*
Tack
1616097711644.png


en eloge till alla ni Brödraskap (oavsett placering) som slet och kämpade
Hear hear!! :D

Och så jag ska skryta lite över mina Prosperity-gubbs & gumms: skryyyt :p
Skryt på bara ;) välförtjänt!
 

Alvros

Medlem
Jag vill tacka mina medlemmar i Alvros vänner även via forumet. Flera nya som aldrig har spelat äventyret, några som har spelat den men ännu inte känner sig helt säkra i att göra rätt och de som har spelat en längre tid. Det tempot det här gänget tog sig igenom etapperna och inte gav upp i det bottenlösa hållet var något som jag och några av oss som har hunnit spela äventyret väldigt ofta inte hade räknat med. Stort grattis och tack för ett fantastiskt äventyr!
 
Senast ändrad:

Starshadow

Översättare
Team Elvenar
Jag vill tacka mina medlemmar även via forumet. Flera nya som aldrig har spelat äventyret, några som har spelat den men ännu inte känner sig helt säkra i att göra rätt och de som har spelat en längre tid. Det tempot det här gänget tog sig igenom etapperna och inte gav upp i det bottenlösa hållet var något som jag och några av oss som har hunnit spela äventyret väldigt ofta inte hade räknat med. Stort grattis och tack för ett fantastiskt äventyr!
Så roligt att läsa @Alvros :D
 
Topp