• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Event Feedback: Fenixsektens återuppståndelse

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Här kan ni ge feedback och diskutera eventet!

Förslag på frågor ni kan svara på:
  • Hur var grafiken?
  • Vad tycker du om storpriset?
  • Hur var de dagliga priserna?
  • Ni som spelat tidigare event med samma system, har det blivit bättre eller sämre?
 

Legopil

Kändis
Vad menas med " Matningseffekt : Extra event valuta från eventuppdrag) " alltså om den utveklingsbara byggnaden?
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Event valuta är det du får under eventet från till exempel eventuppdragen, så under detta eventet är det himlaessens, förra eventet var det godiset.
Så när du matar askfenixen får du mer av event valuta från eventuppdragen som du gör under ett event, i detta eventet får du alltså mer himlaessens från eventuppdragen.
 
Senast ändrad:

potter

Mästare
Det är berättaren som har sin sida där som förtäljer historien på den linjen. Om du klickar på den 1 punkten, fjäderpennan och pergamentet, så framträder historieskrivaren.
 

Starshadow

Översättare
Team Elvenar
Problemet med missade översättningar är uppmärksammat och Inno arbetar på att lösa det.
De översättningar som visas i samband med uppdragen (både event och vanliga) läggs ut hos entreprenörer och är alltså tyvärr inget som jag översätter :)

Vi hoppas att det fixas inom kort.
 

Legopil

Kändis
En fråga först riktad till de som spelar på betan, hur många dagar har ert event varat / när startade det för er?
En brödraskapsmedlem, påstår att hennes event´startade långt innan det gjorde för mig, och elvengem har också ett annat angivet startdatum än vad som var för mig. På betan har jag 16 dagar, men nu på live världen har jag 21 dagar, vilket får mig att fundera...

Någon som vet var elvengem.com får sin information från?
Jag vet att saker kan ändras från mellan betan och live världen, men deras lista över dagliga priset stämmer varken med hur mina priser var under betan, och nu under första dagen var det även fel mot live världen.
 

ZpaRoW

Mästare
Detta berör väll egentligen alla event men alla olika eventvalutor som dyker upp i staden, hur många kan det finnas samtidigt ute? Aså så man vet hur ofta man måste gå in för att skörda så man inte har fullt av dem i staden och "förlorar" för det inte kan dyka upp nya!
Mvh /Z =) pöss å kram
 

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
Varför är det 2 numreringar på uppdrags linjen? Numrerat till75 (74).
Den övre är uppdragen medan den nedre är historien, vid den nedre så dyker det upp en ny del av historien (en figur som berättar lite). Du kan gå tillbaka och kolla vad som sagts vid de tidigare punkterna genom att klicka på pappret och pennan till vänster om tidlinjen.
 
Topp