• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Nytt temporärt kommando i chatten!

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
Kanske redan fler som sett/märkt det men Inno har visst lagt till ett nytt kommando att använda i chatten! Måste vara temporärt :D
Skriver man /easter så dyker det upp en tjusig påskhälsning i chatten :)
 

Gaiona

Mästare
Det var nog många som testade, jag tillhör de som blev lurade men hade tänkt vänta med kommentar för nu funkar ju inte Goses skämt längre...
 

Starshadow

Översättare
Team Elvenar
1617273694923.png


Men tänk ändå hur otroligt kul det hade varit om sådana kommandon fanns!! :D Rätt kommando och vips! så dyker det upp grymma orchkrigare i chatten! ;)
 

Sompote

Tävlingsledare
/dansa. Invånarna som promenerar längst stadens gator brister ut i spontandans i två minuter.
/fyrverkeri. Under tjugo sekunder kommer ett läckert fyrverkeri från stadshuset.
/drake. (Om man har drakklostret) Tre sekunder senare ser du hur draken sliter sig lös. Figuren närmast druttar i backen, och orchen ramlar över kanten. Men ser hur han reser sig upp och sakta letar sig upp igen. Draken flyger ett varv över staden, och landar sedan på drakklostret igen.

Finns ju oändliga möjligheter. ;)
 

ZpaRoW

Mästare
HAHA Underbart förslag Sompote/Starshadow!! STOR TUMME UPP för det förslaget och tack Gose för skämtet, hade testat de om inte folk hade varit så snabba i chatten å avslöjat d ;) körde med om nån hitta påskharen i staden i Bs:et :p
 

harpan

Legend
/dansa. Invånarna som promenerar längst stadens gator brister ut i spontandans i två minuter.
/fyrverkeri. Under tjugo sekunder kommer ett läckert fyrverkeri från stadshuset.
/drake. (Om man har drakklostret) Tre sekunder senare ser du hur draken sliter sig lös. Figuren närmast druttar i backen, och orchen ramlar över kanten. Men ser hur han reser sig upp och sakta letar sig upp igen. Draken flyger ett varv över staden, och landar sedan på drakklostret igen.

Finns ju oändliga möjligheter. ;)
eller fuldans!
HAHA Underbart förslag Sompote/Starshadow!! STOR TUMME UPP för det förslaget och tack Gose för skämtet, hade testat de om inte folk hade varit så snabba i chatten å avslöjat d ;) körde med om nån hitta påskharen i staden i Bs:et :p
mitt brödra skap måste tro att jag ätit för mycket ägg när jag skrev easter inte bara en gång utan 2....o_O garvar åt mig själv!!!
 
Topp