• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Brödraskapsförmånerna

Rhavin

Medlem
Om man då tar hela spiran eller alla kistor i turneringen och går tjock, kommer man inte kunna spara några av dom poängen?
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Nej, som det ser ut just nu så kan poäng bara sparas på kistor/kristaller som brödraskapet inte har kunnat göra färdigt.
Det är möjligt att det går att spara poäng efter sista kistan i turneringar och efter sista spirkristallen i spiran. Jag ska dubbelkolla med InnoGames på måndag då det är väldigt oklart vilket som gäller just nu.
 
Senast ändrad:

Rosis

Mästare
Och när kan man förvänta sig att Brödraskapsförmånerna blir aktiva?
Vad jag kan se är de redan aktiva, men man måste först samla ihop 25K av de där medaljerna man får när man putsar i sitt BS för att kunna låsa upp en utvald förmån. Man får medaljerna även i turneringsbelöning, och spirabelöning, så det kommer att rassla till både fredag och lördag-kvällar.
 

potter

Mästare
Vad jag kan se är de redan aktiva, men man måste först samla ihop 25K av de där medaljerna man får när man putsar i sitt BS för att kunna låsa upp en utvald förmån. Man får medaljerna även i turneringsbelöning, och spirabelöning, så det kommer att rassla till både fredag och lördag-kvällar.
Ännu större krav på att gå med i ett brödraskap med andra ord.:/
 

Jian

Mästare
På "skölden" Brödraskap - Översikt finns det en rubrik "Nivå"
Vad innebär det och vad står siffran för?
 

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
Jian, den nivån refererar till brödraskapsnivån som omnämns inne under förmånerna. Där står det:" Uppgradera förmåner för att höja brödraskapsnivån och låsa upp exklusiva belöningar." Så när ni öppnat en förmån så ökar er nivå.
 

Macbolan

Mästare
Hmm..hos Oss i "Anarchy"..så är Alla våra förmåner i Topp med 25k redan från Start!??
..kan Detta vara en förmån ifrån Innos sida,,för att Vi är Största BS på servern?..:cool::rolleyes::p
 

anga

Mästare
Om ärke återställer, börjar det om på 25000? och vad händer med belöningen?. Samt vad kostar det att återställa
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Från wikin:
"Återställning av förmåner kan endast göras av ärkemagikern. En gratis återställning finns tillgänglig den första dagen varje månad. Alla övriga återställningar kommer att kosta diamanter. Att återställa förmåner återbetalar alla erfarenhetspoäng som investerats i förmånen."
Exakt mängd diamanter det kostar för att återställa har jag inga siffor på tyvärr, men det går att se i spelet när ni använt er gratis återställning för månaden.
 

Gaiona

Mästare
Exakt mängd diamanter det kostar för att återställa har jag inga siffor på tyvärr, men det går att se i spelet när ni använt er gratis återställning för månaden
Enligt det danska forumet så kostar det 1000 diamanter för första återställningen (alltså inte den första dagen under månaden) och priset ökar med 1000 diamanter för varje följande återställning.

Länken beskriver brödraskapsförmånerna väldigt bra för er som klarar av språket.
 

Taj-Lej

Kändis
hej det svaret får mig att fundera lite vem skall slösa dom diamanterna ärke eller ???? om det är så så kommer det ju inte att inträffa ofta lol

Mvh Taj
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Det är inte riktigt meningen att ett brödraskap ska hålla på och ändra förmån hela tiden, men valmöjligheten finns. De flesta brödraskap kommer bara använda den som fås i början på månaden.
Jag har dock redan lagt ett förslag på förbättring med att medlemmar i brödraskapet ska kunna ge diamanter till en återställning om de vill.
 

Taj-Lej

Kändis
så skulle man kanske göra men jag tror nog att en sådan lösning skulle kapa en viss osämja för dom som kan eller vill och dom som inte kan eller vill

Mvh Taj
 
Topp