• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Vilse!

Elverina

Medlem
Känner mig ledsen och vilse... vet inte om jag ska sluta med det här spelet nu.. men vill egentligen inte..
Sorgen sliter i mitt spelhjärta
 

Aurene

Legend
Känner likadant, har inte kunnat vara med så ofta på grund av sjukdom, operationer mm. lite less på INNO som skickar mail om diamaner om man kom tillbaka, fick alldrig dem, varade bara 3 dagar. Sen förståss 3 timmars produktion hmm. all förfall av kännande varor som man behöver så mycke, och bosättnings varor i Unur suck ;) En paus knapp hade varit bra under tiden ;(
 

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
En känsla som jag tycker kommer lite då och då. Man vill bara sluta. Att ta ett steg tillbaka, inte hetsa fram i kapitel och ibland bara göra minimum, har fungerat för mig att hitta tillbaka till glädje. Det är ju inte kul när det känns mer som ett jobb eller måste än som avkoppling <3 Styrkekramar. Hoppas du finner glädjen igen.
 

Elverina

Medlem
Tack Det känns som om jag skulle vilja börja om I något annat BS och försöka glömma den familj som vi ändå va i flera år men där hälften bara försvann helt plötsligt utan någon förvarning och kvar blev vi som tydligen inte dög längre.. Som inte strider som en vilde pga har andra privata saker att ta itu med tex gamla släktingar...
Men har ändå varit inne flera ggr/ dag och putsar alltid och har stridit det jag hunnit med..men det dög tydligen inte nu.....
Är i sorg över detta..

MVH Elverina
 

anga

Mästare
Elverina, låt aldrig någon annan förstöra för dig. Du har byggt upp din stad, du har slitit ditt hår med alla dessa kännande varor,mana,frön. Gå tillbaka till din stad och var stolt över den, om någon annan tycker att du inte duger, är det dennes problem inte ditt. ❤️
 

Gaiona

Mästare
Man kan ju ta en paus från kapitlet (det gör jag nu) och satsa på att bygga upp styrkan i staden, mina kp gået til Uråldriga under och jag bygger upp fabriker mm för att bli stark.

Nästa kapitel tror jag då inte blir lika tufft och roligare när man kör igång.

Just my 5 cents...
 

Rosis

Mästare
Inte kul alls, jag skulle verkligen bli besviken! Försök att hitta ett nytt Brödraskap, det finns guldkorn att hitta. Tråkigt när man känner sig sviken. Kram. ❤ ❤ ❤ ❤
 

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
Ge inte upp, finns många fina ställen. Många skulle vara lyckliga att ha dig hos sig. Önskar er allt gott!
 
Topp