• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Inte ett fel Eventet fråga 47

DeletedUser697

Guest
Fråga 47 i Eventet ska man samla varor, men värdefulla varor registreras inte. Trots att man ska kunna samla alla varor och få poäng?
 

Starshadow

Översättare
Team Elvenar
Om det står standardbasvaror är det bara varorna från T1 - alltså stål, marmor eller brädor - som räknas :)
 

Gaiona

Mästare
Denna gäller att man

Det står: producera en god mängd valfria basvaror, förädlade varor eller dyrbara varor.
Det skulle vara trevligt om någon kunde lägga upp en bild på detta uppdrag så att vi i teamet kan kontrollera hur det verkligen är. Själv har jag redan gjort detta uppdrag.
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
@Tamara Jag har kollat igenom din logg och antalet resurser du samlat in stämmer, alltså basvaror, förädlade varor och dyrbara varor har alla räknats i uppdraget.
Jag gissar att du upplevt att de inte räknats på grund av att uppdraget inte uppdaterats korrekt efter att du samlat in varor, så jag gissar att det är cachen som spökar bara: https://se.forum.elvenar.com/index.php?threads/cache.1898/
 

DeletedUser697

Guest
Topp