• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Besvarad Felmeddelande i Spiran

AlienPoppy

Medlem
Försöker slutföra sista förhandlingen på en nivå i spiran. Får följande felmeddelande. Hur kan jag komma vidare?
 

AlienPoppy

Medlem
"Ett fel uppstod när du skickade in diplomatin. De valda alternativen är inte giltiga." Jag har försökt ladda upp skärmdumpar, men med den internetuppkoppling jag har fungerar det inte.
 

Gaiona

Mästare
Har du provat att ladda om spelet eller att tömma cache?
Spelar du på datorn eller i appen?
 

AlienPoppy

Medlem
Har du provat att ladda om spelet eller att tömma cache?
Spelar du på datorn eller i appen?
Spelar i appen. Tänkte att det skulle finnas något sätt att slutföra förhandlingen så att nivån var klar. Ska jag ladda om spelet så behöver jag väl börja om från början på den nivå jag egentligen skulle vara klar med.
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Behöver en bild på vad du lagt in i förhandlingen när du får upp felmeddelandet för att kunna lista ut vad som hänt och om det går att lösa utan att starta om.
Kan du inte ladda upp en bild så kan jag tyvärr inte ge dig något annat svar än det Gaiona gav dig.
 

Gaiona

Mästare
Jag har försökt ladda upp skärmdumpar, men med den internetuppkoppling jag har fungerar det inte.
För att ladda upp en skärmdump så är det enklast från den enhet där du tagit skärmdumpen.

När du skriver (eller redigerar) ett inlägg i forumet så har du ovanför skrivrutan följande rad:
1662736521165.png


Raden kan även se ut så här på en smalare skärm (ex. mobil)
1662736600067.png


Klicka på Infoga bild
1662736681757.png
, då bör det dyka upp en meny
Screenshot 2022-09-09 17.20.08.png


Eftersom du använder en mobil så klicka på rutan för att välja bilden från ditt galleri, i värsta fall får du leta rätt på den skärmdump som du tog.

Sen ska du kunna posta ditt inlägg.
 
Senast ändrad:
Topp