• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Fixat Ädelstenar/Juveler

Rosis

Mästare
Från Boefst: "Uppdateringen har blivit flyttad tills imorgon eller på onsdag på grund av tekniska problem med gammal uppdragsdata.

@Gaiona uppmärksammade mig på att det används både juveler och ädelstenar som översättning för juveler så jag har fixat det så det står juveler som det ska överallt nu. Detta kommer också uppdateras i samband med uppdateringen."

Hmmm, i själva spelet står det ordet ädelstenar, ska det också ändras till juveler?
 

Aurene

Legend
:gem: skall det stå ädelstenar eller juveler? Ädelstensfabrik och ädelstenar eller Juvelfabrik och juveler varför bytts de ut?:rolleyes:
 

Gaiona

Mästare
Det stod ädelstenar ibland och juveler ibland, vi tyckte det borde vara konsekvent så det blev juveler för hela slanten.
 

Aurene

Legend
Så ädelstenar byttes mot juveler och fabriken till juvelfabrik ;) mycke att ändra marknaden är kvar ;)
 

Gaiona

Mästare
Ändringen slår väl igenom när nästa uppdatering lanseras. Då märker vi om det fortfarande står ädelsten någonstans.
 

Gaiona

Mästare
Å nu ska jag vara jobbig...

Vi i teamet lägger för närvarande ner en hel del arbete på att rätta i wikin och har hittat fler inkonsekventa översättningar så det kommer att bli fler namnbyten i spelet...

Jag förutsätter att @Boefst kommer att annonsera några namnbyten framöver men för de som är nyfikna så kan ni redan nu gå in i wikin och leta efter förändringar.
 

ZpaRoW

Mästare
Så sant Boefst, men klingar bättre i örat med ädelsten ;) menmen blir bra ska ni se när allt är klart :)
 
Topp