• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Senaste innehållet av Alvros

  1. Obesvarad Discord

    Funkar inte alltid på landsbygden att alltid ha bra uppkoppling till mobila nätet och således kunna vara inne på en webbläsare. I synnerhet inte om arbetsverktygen i mobilen och datorn ska fungera medans man jobbar utomhus. Inne i städerna är detta annorlunda. Så mig får ni trots allt inte se i...
  2. Obesvarad Discord

  3. Obesvarad Discord

    Jag kommer inte ladda ner Discord på mobilen eller på min jobb dator. I mobilen har jag inte nog med kapacitet då jag även använder den i samband med jobbet då den har plats för två simkort. Detta betyder att om InnoGames lägger ner forumet så kommer jag inte gå med över till Discord. Bor och...
  4. Event Feedback: Triumfens säsong

    Triumfens säsong verkar än så länge vara helt okej. Där kommer man åtminstone vidare även om man inte gör samtliga uppdrag.
  5. Event Feedback: Triumfens säsong

    Hellre avvaktar jag tills det nya kapitlet finns på plats än att ta provinser enbart för eventens skull. Som jag också nämnde så har jag inte heller nog med tidsbooster för att kunna få en provins på världskartan klar snabbare.
  6. Event Feedback: Triumfens säsong

    Nu har jag kommit till vägs ände gällande vissa uppgifter i event sammanhang. Jag har klarat av så många provinser att jag nu inte kan samla ihop fler för att få en provinsexpansion och då påbörjar jag ingen bara för att ha en i beredskap för event där uppgifter kommer som nu med att antingen...
  7. Besvarad Har jag missat detta förr

    Ser hos mig detta enbart på datorn men inte på mobilen. Upptäckte det genom en f.d medlem i min grupp som nämnde detta till mig för en längre tid sedan.
  8. Hejdå och tack!

    Tack Mammio för den tid du var med här i forumet och i supporten. Hälsningar Alvros och Alvros vänner
  9. Event Feedback: Kitteln

    Håller med. Flera texter är dessutom inte översatta från engelskan. Detta gäller ingredienserna. Där är det endast namnet som är översatt men inte resten. Hittills har ingen i vår grupp förstått ett dugg gällande kitteln.
  10. Inskickad BS lager i BÄ.

    Kommer ihåg att det för några år fanns ett liknande förslag som även innehöll en möjlighet till ett gemensamt lager så att de som inte hela tiden kan vara närvarande på grund av jobb med mera trots allt kan bidra med märken. Kommer inte ihåg vem som hade idén och när det var.
  11. Diskutera brödraskapsäventyret här!

    Bra förslag. Föredrar kartan framför hålet. Bättre priser vore roligt. Har nämnt förslaget från ZpaRoW till min grupp och även där blev det positiva reaktioner på den. Hoppas att Innogames kan gå med på att den behöver ses över.
  12. Besvarad Orcher - producerade eller avlade

    En i vår grupp hade problem med detta i samband med en uppgift. Det hjälpte inte med vapenkamrarna utan endast med övriga byggnader (kultur och event) bl.a gällande avla. Jag nämnde då att innogames troligen menar att orcher tränas i vapenkamrarna men produceras i övriga byggnader.
  13. Diskutera brödraskapsäventyret här!

    I vår grupp så var det några kommentarer angående slutpriset av äventyret om man klarade av att ta sig in på de högre platserna. Bättre pris vore kul i framtiden. Det diskuterades även igen antalet armband men även mynt. Mystiskt överskott har vi kommit delvis tillrätta med genom bl a den röda...
  14. Avslutad Dvärgarnas parspel

    5, 18, 14, 22, 9, 6, 12, 7, 1, 8, 2, 23, 17, 10 och 20
  15. Nyheter från Beta(kan innehålla spoilers!)

    Länge sen vi hadde det här minieventet.
Topp