• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Senaste innehållet av DevilAngel65

  1. Ny idé Se vilken gata man har vid "Mouse-Over"

    Det skulle vara skönt om man , precis som med byggnader, kunde se vilken gata man har och vad den ger när man har muspekaren över gatan. Ganska svårt oc h tidstagande ofta att försöka röna ut det då gatorna ändrar utseende beroendes på hur dom sitter ihop.
  2. Inskickad Armé storlek på första sidan

    Skulle vara skönt o lite tidssparande om man kunde se armestyrkan redan på första sidan när man klickar in sig på Legosoldatläger, barack och övningsfält. Fliken armeläger kan ju ändå vara kvar för att se ett överblick på alla träningsställen. Se bild för förslag
  3. Bekräftat Uppgradering av Under

    Finns det någon information från INNO om när problemet är löst? Nu har det varit fel I två veckor och det är svårt o se vilka under man ska satsa på när det inte syns vad olika nivåer ger. Vissa under slutar ju ge ökad effekt efter att man nått viss nivå så vore inte kul och satsa fel.
  4. Bekräftat Uppgradering av Under

    Jobbas det på lösning? Har senaste versionen men visar fortfarande på noll på alla under. Vore även bra om filstorleken på uppladdad innehåll kollas innan den laddas upp då man ofta får meddelande att filstorleken är för stor först EFTER att den laddats upp.
  5. Avslutad Mamma Juuls måltider

    Fiskgratäng Ärtsoppa Pannkakor Potatismos Köttbullar Smörgåstårta Tunnbrödsrulle Pyttipanna Kul tävling, vilken fantasi du har.:-)
  6. Besvarad Olika tider visas för kittel effekter

    Det där med hur det slumpas är solklart, men att effekten tar plats först när man brygger nästa gång är väldigt diffust då man bara kan göra det direkt efter att man bryggt. Då ska det logiskt förbättra effekten för den nyss bryggda "varan"
  7. Besvarad Olika tider visas för kittel effekter

    Vet ej om jag missat något men tiden för effektens varaktighet visas fel eller olika. Bilderna är tagna direkt efter att jag bryggt och förbättrad effekten!
  8. Fixat Står fel antal i inforutan på uppdrag

    Skrev om det i Textrelaterade fel
  9. Fixat Står fel antal i inforutan på uppdrag

    Står: Diskutera 1000 fetillägg" , ska vara 2000
  10. Fixat Står fel antal i inforutan på uppdrag

    Inget fel som får mig sömnlös..men.... Står fel antal i beskrivningen: "Diskutera 1000 fetillägg" när det ska vara 2000.
  11. Event Feedback: Kitteln

    Ett önskemål om Kitteln. Som någon redan nämnde en möjlighet att öka och minska antal ingredienser utan att behöva nollställa allt genom att stänga rutan. Som det är nu, MÅSTE man klicka på en ingrediens för att kunna se dess effekt. Samtidigt blir den markerad utan att det går att "avmarkera"...
  12. Event Feedback: Kitteln

    Stort tack @P3Games mycket matnyttigt...
  13. Besvarad Öka antalet trupper som kan tränas

    Och Where are my manners??? Menar såklart Stort tack för informationen.:-)
  14. Besvarad Öka antalet trupper som kan tränas

    Hej, Har 5 vapenkammare, men två vilar under BÄ.. men skumma svamparna och Bålverk har jag missat..men vore det ändå inte skönt med även förtrollningar så man slipper ha alla undren??
  15. Nekad Förtrollningar som ökar antal trupper som tränas

    Ajdå, ser att det tidigare inlägget flyttats då det tydligen redan finns sätt att göra det på. Det har jag inte alls sätt...måste luska lite
Topp