• Kära gäst,

För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Senaste innehållet av Gaiona

1. Gaiona

Event Feedback: Mamma Juuls fusionsmåltid

Eftersom priserna man vinner bygger på slump så går det inte att planera helt och hållet, oavsett om det är den här varianten eller om det är kistor man väljer bland men jag förstår din ståndpunkt.
  2. Gaiona

Jag tycker att det är rätt kul att slå ihop varor för att uppnå målen så jag är av diametralt motsatt åsikt. Jag kan dock förstå att om man har mycket annat att göra att det tar längre tid och kanske blir jobbigare av det skälet.
  3. Gaiona

Jag kommer inte att sätta ut den byggnaden, hittar fler husdjursmat i magiakademin...
  4. Gaiona

Tröttsamt med köp av kunskapspoäng, jag tappade lusten att fortsätta göra uppdrag när det var dags för köp av 20 kunskapspoäng.
  5. Gaiona

Bekräftat För gammal app-version enligt betaservern, finns ingen uppdatering och kan ej backa för att logga in på SE-servern som funkar...

Hur Inno löser det är irrelevant, det viktiga är att det går att byta server och att byta inloggning innan spelet har gått igång.
  6. Gaiona

Besvarad Mamma Juuls, hur lösa ?

Provinserna har ingenting med färdiga kapitel att göra. Öppna provinsöversikten i världskartan Om det finns någon provins under fliken Ofullbordade så gör klart en sådan provins, om inte så kartlägg en provins under fliken Kan kartläggas och gör sedan klart den provinsen.
  7. Gaiona

Nytt kapitel?

Det får väl bli en överraskning när det eventuellt dyker upp först på Beta.
  8. Gaiona

Besvarad Hur löser jag denna uppdrag?

Du måste bygga totalt åtta av öarna, D001-o "Motor", D002-l "Trädgård", D003-r "Montering" eller D004-w "Djurpark", vad jag kan se har du bara 7 stycken nu, 2 st D001-o "Motor", 2 st D002-l "Trädgård", 2 st D003-r "Montering" och 1 st D004-W "Djurpark". Om du bygger en till av vilken som helst...
  9. Gaiona

Besvarad Enars gudomliga ingripande

Vad jag förstår efter att ha googlat så måste Harmonilunden levlas till 4 för att kunna tillverka Enars Blues, dock kan man ju skippa uppdrag och välja Avbryt när man är klar med kapitlet så det är inget egentligt tvång.
  10. Gaiona

Bekräftat Glädjens säsong

Vilken webbläsare använder du? Har du provat med någon annan webbläsare? Det finns ju rätt många olika att prova med, ex. Edge, Chrome, Firefox, Opera, Vivaldi, Brave eller DuckDuckGo.
  11. Gaiona

Bekräftat Ny säsong

Jag fick upp den två gånger i appen, dels när jag hade startat om spelet, då klickade jag OK att och fick se säsongsuppdragen, sen dök den upp en gång till och då försvann rutan efter att jag klickade på OK.
  12. Gaiona

Ny idé Bättre symboler för alkemi/nekromanti etc

Visst ja, det var ett bra tag sen jag var i det kapitlet, det finns ju de här med: Blå flaska , Dödskalleflaska och Stjärnflaska .
  13. Gaiona

Inte ett fel Konstig stad!

Den ser helt ok ut när jag går in i din stad och tittar från mobilen.
  14. Gaiona

Ny idé Bättre symboler för alkemi/nekromanti etc

Är det den här , den här respektive den här symbolen som du syftar på? Jag har en hyfsat stor mobilskärm och vad jag minns från det kapitlet så blandade jag ihop dem ibland, jag gjorde en minnesregel för mig själv, den första tror jag kallade för stjärna, den andra dödskalle och den tredje...
Topp