• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Senaste innehållet av Grizabella

  1. Inskickad Matningstid

    Plus att matningseffekterna i en del fall behöver förlängas. Att anvyen husdjursmat för tio till tolv timmars effekt lönar sig inte. Minst ett dygn vore bra. G.
  2. Nyhet Feedback: Kapitel 21: Den vallorianska legenden

    Varför ska det vara så korta produktioner i gästraserna för? Jag tycker det borde finnas 6 o 9 timmars alternativ så att man kan sova en hel natt med produktioner igång. Sedan tyckerjag att korsproduktioner i flera steg i olika byggnader är för krångligt - Framförallt när varorna som behövs ser...
  3. Märkligt med Kitteln

    O varför får inte alla hobbyrummet samtidigt? Det ger ju orättvisa fördelar åt de som har detta. G.
  4. Märkligt med Kitteln

    Kitteln behöver förenklad och det behöver bli tydligare vilken insats som ger vilken effekt. Nu är det bara förvirrande och inte värt allt klickande för tio timmars verkan man ändå inte förstår vad den gör. G.
  5. Diskutera uppdateringar här!

    Skulle vi inte få en expansion med dagens uppdatering? Jag hittsr ingen. G.
  6. Besvarad När kommer nya kapitlet?

    Jag skulle gärna ha ett exakt datum o tid för när nya kapitlet kommer så vi kan för ereda oss. Eller i varje fall om det är i veckan eller en månad bort.
  7. Inskickad Harvest mode

    Jag skulle även vilja ha en möjlighet att se vilka byggnader som har gjort vad på mobilen. Typ skillnad mellan 6/8/12/24 timmars produktioner. Det vore bra för uppdrag och BÄ.
  8. Är våran server döende?

    Jag har alltid något dussin tomma spelare i min karta och det är trisst. Kanske borde Inno fylla på kartan med NPC så att i varje fall handeln hålls levande? Den är omöjlig när ett nytt kapitel släpps.
  9. Avslutad Första adventstävlingen - pusselbiten

    D. (Skulle möjligen kunna vara B också om man är generös - Lite otydligt där.) G.
  10. Inskickad BS lager i BÄ.

    Någon föreslog att vi behöver en ruta med BS lager för BÄ så att vi kan se hur mycket som medlemmarna har under ett BÄ. Jag tror det skulle underlätta för officerare att planera vilka vägar man kan ta. G.
  11. Avslutad Doktor Frankenspleens gäster

    Hemma: 6 Ej hemma 5 G.
  12. Nyhet Feedback: Musikens kraft, Kapitel 20

    Ni har ju varit bra med en nedräkningsklocka i eventen så varför inte nu?
  13. Nyhet Feedback: Musikens kraft, Kapitel 20

    Men när? Idag?
  14. Nyhet Feedback: Utmaningar

    Alldeles för lätt. Tog mig en minut o klara. G.
  15. Inskickad Ny Byggnad: Elvenarisk Bank

    Jag skulle hellre se att banken kunde handla med de nya varorna så att man kan byta till sig mana, frön och annat man behöver. Som der är nu är man helt beroende av den egna produktionen för att kunna få dessa varor vilket ibland gör det enormt seg att både utforska o uppgradera. G.
Topp