• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Senaste innehållet av macaroj

  1. Nu räcker det

    Håller med ovanstående talare! De har systematiskt förstört spelet på senare tid med alla sina ''förbättringar''. inno har huvudet i ars''t denna gång. :mad:
  2. Rädda Forumet - Upprop

    vill ha kvar forumet
  3. Event Feedback: Höstens zodiak

    Så var det här eventet över fort också tack vare det evinnerliga köpandet av KP. Tråkigt
  4. Bekräftat Magiakademin styr om produktion själv

    Hände mig också igår på eftermiddagen . Spelar på dator .
  5. Inte ett fel Oj vad händer!

    stargate Atlantis
  6. Avslutad Häxdoktorns voodoodockor

    C
  7. Avslutad Pussel från Elvenar

    summer solstice
  8. Fixat Väldigt segt och många serverfel

    allt du föreslog är testat. Server error är väl ändå ett problem hos inno vad jag förstår . Render config var konstaterat en bug 2019 på beta och inte ett pc problem , asset ... felet finns också sen gammalt . Skulle gärna vilja ha en lösning på problemet för det är fler än jag som svär ve och...
  9. Fixat Väldigt segt och många serverfel

    hållit på några veckor nu, Spelet fryser o när jag startar om får jag svart skärm med omstart ett antal gånger. Diverse olika felmeddelanden som serverfel, Render config JSON not found och asset atf background04- och ett antal siffror och bokstäver. filnamnet tycks böra på a men resten får inte...
  10. Avslutad Fågelholkarna

    1 och 2
  11. Event Feedback: Fenixens gryning

    Håller med dig till 100 %, bara KP köp och konfrontationer. Eventen har blivit tjatiga, tråkiga o dyra och inte får man speciellt mycket för besväret heller . Synd för de brukade vara roliga förut med flera bra byggnader och något att se fram emot
  12. Avslutad Lärlingarnas fynd

    1. kombinationskatalysator 2. ande essens 3. kosmisk vismut 4. ritning 5. bronsspade 6. förtrollad tiara 7. blixtflaska 8. mystiskt bläck 9. bagargillets medalj
  13. Avslutad Ett paket från Boblin: Första tävlingen

    Frusna ugglegrottan
  14. Inskickad Kaos i lagret!!

    Varför kan inte eventbyggnader sparas i lagret i den ordning vi får dem , t.ex. /datum ? Inte som nu , gammalt o nytt blandat fr.o.m första sidan . Det är alldeles för rörigt i lagret som det är nu !
Topp