• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Senaste innehållet av Macbolan

  1. Macbolan

    Scorpions

    Jag byter kallingar varje Jul! :cool::p Ps/ Man får 30 Miljoner Bonuspoäng med Mig som medlem...eftersom Jag är majoritetsägare av Innogames! :cool:o_O;)
  2. Macbolan

    En Stor man har lämnat oss....Meat Loaf

    Jag hittade denna Video nyligen på "Tuben"...och blev nostalgisk. En stenskön låt..av en man med en fantastisk röst.
  3. Macbolan

    Å så lite Sköm Musik Igeen! :)

    Vi tar och "Steppar Upp" lite..Med en grymt skön låt! :cool:
  4. Macbolan

    Å så lite Sköm Musik Igeen! :)

    Å så en annan skön låt! :cool:
  5. Macbolan

    Å så lite Sköm Musik Igeen! :)

    Hola Folks! ..måste bara kika In Här igeen! ;) ..för att dela me mig av denna underbara låt! :cool: En skön sång som Värmer mitt genuina "White Trash" Hjärta! :p
  6. Macbolan

    Å så lite Sköm Musik Igeen! :)

    Å så lite mera go Music på teamat; "Cool"! :cool: Rag’n’Bone Man & P!nk
  7. Macbolan

    Inskickad Matningstid

    Agree! ;)
  8. Macbolan

    Å så lite Sköm Musik Igeen! :)

    Hola folks! Mac is Back! :p:cool: Nu är det dax för lite "Riktig" Music..å skön sådan oxå..efter alt "trams" här! ;) En sång ifrån ett av mina Favvo-serier; Mayans"!
  9. Macbolan

    Inskickad Ny användning för krossade skärvor

    En Mycket Bra Idé! :)
  10. Macbolan

    FILMER jag sett eller vill se!!!

    Breaking Bad är en helt underbar serie! :) Sen finns det en SpinnOff-serie till Breaking Bad som heter "Better Call Soul" som är ruskigt Bra! :cool:
  11. Macbolan

    FILMER jag sett eller vill se!!!

    Och så har en av mina våtaste SyFy drömmar uppfyllts! :cool: HALO som serie! och med Steven Spielberg som medproducent..den är helt underbar!:)
  12. Macbolan

    FILMER jag sett eller vill se!!!

    Nu har jag sett detta årets Bästa Serie!..Den går upp på min Topp 3 Lista..ihop med GOT & Banshee! :cool::D Den heter 1883
  13. Macbolan

    Å så lite Sköm Musik Igeen! :)

    Och så är det Dax att Höja Nivån lite! :cool::D Sting & Shaggy lirar ihop! :D
  14. Macbolan

    Bs borta!!

    "Elves of Anarchy"..har tillfälligt flyttats över till den Amerikanska Elit-Servern..för att spela slutspel i SuperBowl! :cool::p Men Vi kommer snart tillbaka till den Svenska servern! :rolleyes:;)
  15. Macbolan

    Ny effektiv "handelsblokad" mot små bs

    Jag begriper Inte varför någon vill gå in med Runor..enbart för att sabba för något annat BS eller specifik spelare!?? :rolleyes: Detta är Elvenar!..ett sjyst Spel! Vill man jäklas med andra spelare å Gillen..så föreslår Jag..att man spelar Tribalwars istället! :confused:
Topp