• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Senaste innehållet av Malcummer

  1. Avslutad Officiell titeltävling

    Min titel är Hennom den allsmäktige:cool:
  2. UPPROP!!!!

    Dom pajade stridssystemet och det är fortfarande skräp. Dom pajade grossisten och den kommer troligtvis inte att ändras heller. Dom säger att dom skickar feedbacks, frågan är bara vilken papperskorg dom slänger det i! Visst att jag kanske låter bitter, men det finns ju en anledning. Vill gärna...
  3. UPPROP!!!!

    Jag förstår vad du menar. Men hoppet är det sista som lämnar en:) Man vill ju nånstans gärna tro på att dom lyssnar på vad vi har att säga. Men väljer dom att inte göra det, så är det i sista änden deras förlust. Både jag och frugan var flitiga användare av diamanter, det valet finns inte på...
  4. UPPROP!!!!

    Stridssystemet är inget vidare i mina ögon. Men dom har ju även försämrat grossisten och där är det plötsligt ocker priser. I måndags förra veckan skulle feedbacks lämnas till InnoGames. Har inte sett eller hört något om det, om jag nu inte har missat det vill säga!! Tror nog att det ända man...
  5. Råvaror!??

    Grossisten sugero_O
  6. Valentin Eventet??

    Det var i det läget som jag gav upp eventet. När man skulle låsa upp i 2 dygn.
  7. GROSSISTEN

    Gick in på Grossisten idag för att handla. Hade glömt av att vi nu mer har en totalt värdelös grossist:mad:
  8. GROSSISTEN

    Varför blir jag inte förvånad över att dom har försämrat i spelet:mad:
  9. Andeväsen

    Jag blir bara så j*vla less!!!:mad:
  10. Tomma kistor:(

    Har också fått extra kistor utan innehåll. Men som det sägs ovan. Ta dom 3 första och ignorera dom andra:)
  11. Tribal Wars 2

    Tror bara att dom väntar på att det värsta ska blåsa över tyvärr:( Vill inte låta pessimistisk, men det känns så:oops:
  12. Bakom kulisserna: Omdesign av stridssystemet

    Stridsspelet där du inte kan vinna striderna:p
  13. Bakom kulisserna: Omdesign av stridssystemet

    Nog lika bra att ta bort baracken och vapenförråden, för att lämna plats för tillverkning istället. Har tyckt det är kul att strida, men det är rätt kört nu:( Har verkligen VERKLIGEN!! försökt att strida, men det är verkligen lönlöst!
  14. Flytten på kartan

    Har samma spelare som förr omkring mig, stora som små.
  15. Förhandlingarna i provinserna

    Jo jag har sett vad vissa vill ha i marknaden! Byter skit och inget mot att få hur mycket som helst tillbaka:P haha! Själv byter jag alltid med så det blir 3 stjärnor! Så på det sättet har jag aldrig haft problem att byta varor! Rätt logiskt faktiskt:p hehe!
Topp