• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Senaste innehållet av Melody

  1. Melody

    Avslutad Chyuos stjärnor

    Jag gissar på nummer 6.
  2. Melody

    Inskickad Stadens nya klocktorn

    Riktigt bra idé -alla steg. Tror dock att kostanden bli större för att bygga, med tanke på alla varor som större spelare kan få i fabrikerna på 2 dygnsproduktion i "urverket". Men det blir väl en trappa beroende på var i spelet man är.. Vore annars även snyggt om man kunde få in "klockan" i...
  3. Melody

    Avslutad Elvenariska spelens flaggparad

    I den lilla staden Mellodyville finns en gammal historia med ursprung från kurdisk mytologi. Şahmeran levde för ca 5000 år sedan och hon ansågs vara ormarnas drottning och en mycket vis och välvillig kvinna. Så fort tillfälle ges passar staden på att fira och hylla denna starka kvinna. Hon har...
  4. Melody

    Avslutad Elvenar sex år - första tävlingen

    Zaphiel (trollkarlarnas hemkomst)
  5. Melody

    Avslutad Bästa boken i Arendyll

    Månstenarnas krafter En helt vanlig dag, 13 maj, när jag var hemma och bakade bröd, hörde jag att post kom i brevlådan. Jag gick för att kolla vad som kommit, endast ett litet bleknande gult brev låg på hallgolvet. Vad kan det här vara? tänkte jag. När jag lyfte på brevet fanns det ingen...
Topp