• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Senaste innehållet av Mia Alven

  1. Inskickad Stoppknapp i äventyret

    Det är jättebra att vi kan highlighta den stig på kartan i äventyret som vi har kommit överens om men ännu bättre vore det om någon (archmage eller mage och uppåt) kan spärra vissa pluppar som vi har kommit överens om att hoppa över eller undvika. I vårt brödraskap är det viktigt att spela...
  2. Avslutad Mindras luftballonger

    C
  3. Inskickad Ny funktionsknapp

    Den funktionen finns väl i elvenarchitect?
  4. Diskutera brödraskapsäventyret här!

    Ett ypperligt förslag!
  5. Diskutera brödraskapsäventyret här!

    Mycket bra förslag! Detta eller att överskott av producerat i såväl akademi som fabriker, spira och turnering finns kvar när vi hämtar badges och ger full utdelning - 12 kombinationskatalysatorer ger 12 druidstavar, 6 förtrollningar ger 3 häxhattar och 23 visionsdimma ger 2 mystiska överskott...
  6. Besvarad Ritningar

    Hej, Var ser jag hur många ritningar jag har?
  7. Diskutera brödraskapsäventyret här!

    Jag håller fullständigt med. En tanke vore om det vi produceras ackumuleras och vi kan tillgodogöra oss allt vi samlar in. Ex. 1. Jag tillverkar något som ger 23 visionsdimma. När jag samlar in medaljer får jag då två märken plus har tre kvar i lager tills jag har fyllt nästa 10-gräns. 2. Vi...
  8. Inskickad Byteshandel med besvärjelsefragment och gudomliga frön

    Är det ens möjligt? :oops:
  9. Avslutad Gissa numret

    6895
  10. Inskickad Byteshandel med besvärjelsefragment och gudomliga frön

    Vore det inte alldeles ypperligt att kunna byta in besvärjelsefragment mot sådant vi behöver? Vi har ju tjänat in dem och för den som spelar i spiran är det nog rätt omöjligt att förbruka alla i tillverkning i akademien. Jag skulle verkligen satsa en förmögenhet i fragment för att få fler...
  11. Inskickad Lagerkoll i äventyren

    Hej, Det behövs någon form för att se medlemmarnas lagersaldo under brödraskapsäventyren. Åtminstone att någon eller vissa med ökade befogenheter i brödraskapet kan få en total översikt. Om detta inte är lösbart bör ni titta på bättre möjligheter till chattforum där det går att dela skärmdumpar...
  12. Mia Alven

    Jag har spelat lite sporadiskt sen nåt år med mina döttrar som snart ville ha mer action och slutade. Nu fick jag en nytändning i och med att min son ville ha en egen alvstad och i samma veva hittade vi till Alfheimar - bästa gänget!
Topp