• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Senaste innehållet av Midgard

  1. Midgard

    Avslutad Alla dessa ägg

    B, H. I
  2. Midgard

    Brödraskapsförmånerna

    Det står fortfarande turneringsarkiv istället för spirarkiv.
  3. Midgard

    Event Feedback: Fenixens gryning

    Jag skulle önska att eventbyggnader framöver ger unurium.
  4. Midgard

    Event Feedback: Fenixens gryning

    Det är bra att det finns alternativ till kartlägg en provins. Att köpa kp tycker jag är ett lätt uppdrag, så att att det finns samstämmighet på servern håller jag inte med om.
  5. Midgard

    Avslutad Fågelholkarna

    Nummer 2 och 3.
  6. Midgard

    Feedback: Tävlingar

    Nu har paketet från Boblin kommit fram. Älskar att öppna paket :D Stort tack! Extra kul var receptboken som community managers för InnoGames olika spel satt samman. Så nu blir det matlagning från världens olika hörn!
  7. Midgard

    Nyhet Feedback: Spelarförflyttningar

    Det har tydligen kommit massor av likande förslag, gällande fler aviseringar, från andra servrar från 2016 och framåt. Några listas i den här tråden.
  8. Midgard

    Avslutad Team Elvenars hemliga lådor

    Jag chansar på att 13 inte är ett olycksnummer ;) Jag önskar öppna 1, 2, 6, 8, 11, 13, 16, 19, 20.
  9. Midgard

    Nyheter från Beta(kan innehålla spoilers!)

    Dear Humans and Elves, Today's update includes the following content: Miscellaneous The rewards in the Mystical Object in Crafting have been updated. In addition to the rewards that were available before, you will now find Spectral Stones and Unit Instants in Mystical Objects from time to...
  10. Midgard

    MA

    Vet inte om detta är svar på din fråga, men chansen att vinna :diamond: i magiakademin är just nu 4x20% + 1x30% per 10 vinster. Chansen att vinna diamanter i MA har dock minskats i beta från och med idag.
  11. Midgard

    Nyhet Feedback: Spelarförflyttningar

    Jag skulle vilja kunna få fler aviseringar. Nu när man har så många nya aktiva grannar så missar jag många som gett mig grannhjälp pga begränsningen i antalet aviseringar.
  12. Midgard

    Feedback: Tävlingar

    Så roligt med paket! Ser fram emot det med spänning :)
  13. Midgard

    Avslutad Ett paket från Boblin: Tredje tävlingen

    Ulla släpper en julklapp framför Boblin och hoar - "Hohoho, God Jul!" Boblin lyfter på luvan och ropar till Ulla - "Tack för julklappen och Gott Nytt År!"
  14. Midgard

    Avslutad Ett paket från Boblin: Andra tävlingen

    Snötäckt charmerande träd Vinterstjärna Iskana Snöugglans boning Nu- då- och framtidens spöken
  15. Midgard

    Avslutad Ett paket från Boblin: Första tävlingen

    Frusna ugglegrottan
Topp