• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Senaste innehållet av MySaN65

  1. Event Feedback: Vintermagi

    Instämmer i dessa påpekanden ! Och har gett upp tanken på att ens komma i närheten av uppgradering av Ugglan.
  2. Saknar möjlighet att se kännande varor/ritningar

    De små kaffeservetts-liknande kartorna har jag funderat länge på hur anskaffandet går till. Vad jag vet, har jag inte träffat på en enda under mina snart två års dagliga spelande. Tack för ditt inlägg, jag instämmer helt i förslaget! =)
  3. Diskutera senaste uppdateringen här!

    Tack för en mycket bra förklaring!
  4. Diskutera senaste uppdateringen här!

    Var hittar jag information om vad tex T1 osv, står för?
  5. Fixat Egenkastad Förtrollad begåvning fungerar inte

    Jaha, på så vis, tack för svar! :)
  6. Fixat Egenkastad Förtrollad begåvning fungerar inte

    Har upptäckt att om jag själv kastar en egen Förtrollad begåvning på nån av mina egna byggnader; tex Fruset Skeppsvrak, så funkar inte förtrollningen - annat än att det ”glittrar” över byggnaden. Men infon på byggnaden ändras inte trots förtrollningen. En BUGG? Med vänlig hälsning, MySaN65
  7. Hur uppdatera magisk bostad?

    :p Haahaa, ja, vad ska man säga; men jag tycker faktiskt likheten är slående med gammeldags kaffekoppsservetter...!
  8. Hur uppdatera magisk bostad?

    Ok, tack!
  9. Hur uppdatera magisk bostad?

    Jag vill uppdatera Magisk Bostad, men det saknas en ”servett” eller vad det föreställer för något?
  10. Antal Orcher?

    Ah, ser det nu, tack! Spelar på iPad, så skaran Orcher finns bland alla andra tillgångar (trä, marmor, etc). Fast jag tycker att de borde synas med de andra trupperna?
  11. Fixat Saknas: antal producerade Orcher i lägret?

    Jag vill veta hur många Orcher jag har, men de ingår inte i Armeläger-infotavlan? Var kan jag se hur många jag producerat? MySaN65
  12. Antal Orcher?

    Jag vill veta hur många Orcher jag har, men de ingår inte i Armeläger-infotavlan? Var kan jag se hur många jag producerat? MySaN65
  13. Bekräftat Forskningsmenyn

    :) Toppen! Innebär det att jag lyckades få iväg bilder på fenomenet? Ibland går det bra, och ibland går det ännu bättre :) Tack för hjälpen! //Mia
  14. Bekräftat Forskningsmenyn

    Absolut; OM jag hade vetat vad URL är för nåt, och var jag hittar det någonstans...!? VARFÖR ska det vara så förbena krångligt att hjälpa till med världens roligast spel? Hade ju varit sååå mycket enklare att bara kunna skicka bilden på ”normalt” vis. Nåväl, jag sparar bilden på min padda och...
  15. Tack Till Rikkmeister

    Tack för allt du gjort för Elvenar, och all lycka till i framtiden med vad du än tar dig an!
Topp