• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Senaste innehållet av PEMS

  1. PEMS

    Avslutad Arendylls byggnader

    Flaggskeppet Esperia Elementarernas Eldmanifestation Bergshallar Kristallfabrik för alver Kulturbyggnaden Harmonins trädgård Brädfabrik för människor Drakens ark Magiakademin Förbättrad marknadsplats heter också Hobernas marknadsplats Elementarernas Luftmanifestation Nekromantikår Hemligheternas...
  2. PEMS

    Inskickad Mer rättvisa till Brödraskapsäventyr

    Och det var INTE bättre förr!
  3. PEMS

    Inskickad Mer rättvisa till Brödraskapsäventyr

    Håller med Taj helt och hållet.
  4. PEMS

    Litet shoutout

    Hahaha!! Vi är aldrig körda Gaiona
  5. PEMS

    Avslutad Mindras luftballonger

    C
  6. PEMS

    Litet shoutout

    Vi är bara bäst helt enkelt;):diamond:
  7. PEMS

    Avslutad Ett bud med kärlek

    Hon som äger mitt hjärta Mörkret har lagt sig över staden och i den öppna spisen sprakar resterna av den värmande brasa som tidigare spred sitt mjuka, förtrollande sken över oss båda. På min arm ligger en skönhet, mitt hjärta, min själ. Jag stryker försiktigt bort en hårlock från hennes panna...
  8. PEMS

    Grattis Prosperity till 39e guldet i spiran!

    Det börjar bli lite enkelt nu, eller hur?;)
  9. PEMS

    Grattis Scorpions till silvret i spiran.

    Jo men det är ju bra jobbat för ett så "litet" BS;)
  10. PEMS

    Grattis Scorpions till silvret i spiran.

    Bra jobbat alla i Scorpions:)
  11. PEMS

    Grattis Ragnarök

    Hur kan du veta vad att det inte var ett skämt? Du kanske vet mer än vad jag vet:eek: Drar ni inte det i långbänk nu, vad är ni ute efter? Somliga har väldigt stora tåro_O
  12. PEMS

    Grattis Ragnarök

    Livet har lärt mig att man inte ska tro det värsta om folk! Ja men då så..... Ha en trevlig kväll:)
  13. PEMS

    Grattis Ragnarök

    Tänk igenom vad du precis skrev....... Jag bara skojade lite. Stolt medlem i Ragnarök
  14. PEMS

    Grattis Ragnarök

    Det känns som vissa är lite förtrödna:)
  15. PEMS

    Avslutad Elvenariskt korsord

    1. Förnöd E nheter 2. Ku L tur 3. Tr E ant 4. Blo M sterväg 5. Avanc E rad spanare 6. U N ur 7. T vål 8. Kunsk A pspoäng 9. Mynt R egn 10 Lag E rvirvel 11. Husdju R smat 12. Elementarer
Topp