• Kära gäst,

För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Senaste innehållet av pias

1. pias

Nyhet Feedback: Utmaningar

Jag gillade den väldigt mycket men redan nu så har jag vart klar sedan i förmiddags ;) För mig så känns nivån på tok för lätt..... jag har gärna en eller 2 nivåer till, men det är jag det ;) Kram Pia
  2. pias

Event En port till det förflutna

Jag gillade detta upplägg. Främst så tog jag sikte på vad jag kunde få och inte hur långt som det tog mig. Ibland så hade jag inget alternativ men jag ville ha fler trupper.... mycket mer trupper ;) Jag skyller på TribalWars spelandet..... Kram
  3. pias

Avslutad Mindras luftballonger

F, för prickar är alltid rätt
  4. pias

Event Feedback: Elvenariskt karnevalevent

Enkelt när du har gjort en hel massa uppdrag så att du är inne på den sista delen i linjen så går det helt enkelt över till 1 uppdrag/dygn
  5. pias

Avslutad Officiell titeltävling

Mästare, tycker att det fungerar för mig som kvinna också ;)
  6. pias

Avslutad Ugglan Ullas jultävling

Ett rött litet paket <3 Ett gult ett lila paket Kram pia
  7. pias

Fixat Byggnad borta

Nu så finns den Flammande fenixen igen...
  8. pias

Fixat Byggnad borta

Jag har rensat cookies och cache, startat om flera gånger och det hjälper inte ;( Jag har kvar min Flammande Fenix, borta vid östra hörnet och det går att flytta den, men den syns inte. Jag kan klicka på den men jag saknar bilden av den vackra fågeln... Något för Boefst? Kram Pia
  9. pias

Nyheter från Beta(kan innehålla spoilers!)

Oh tack för ditt utförliga svar <3 Nu blir det att hänvisa de andra till Forumet <3
  10. pias

Event Höstens zodiak 2020

Men men grejen är ju den att enligt statistikens ljuvliga lagar så kan man inte lägga ihop %satsen och få det till att är det 25% och jag kör 4 gånger så måste jag ju vinna en gång i alla fall ;) Det är 25% chans varje gång... Det medför att du kan ha tur varje gång som en del har påpekat eller...
  11. pias

Nyheter från Beta(kan innehålla spoilers!)

Nu kommer lite frågor... Varför görs denna förändring? Kommer det att påverka hur många trupper som behövs i Event med mera? Är det för att fler skall kunna nå kista 10 vid turneringar? Diskussioner och funderingar har börjat flöda i Brödraskapet... Kram Pia
  12. pias

Fixat Byggnader försvinner när man flyttar runt i staden.

OK nu förstår jag mitt problem. Exakt samma. Zoomade in en nivå på browsern och problemet försvann. Tack, nu slapp jag skicka in en ticket
  13. pias

En liten teknitalitet...

Underbart <3 Kram
  14. pias

En liten teknitalitet...

Jag skulle vilja ha en "knapp" som gör det möjligt att hoppa upp till start på sidan utan att behöva scrolla. Fråga gärna om det behövs... Jag tar det på ett annat ställe med för det gäller nog alla spelen ;)
  15. pias

Feedback: Elvenarisk Karneval

Jag håller med om att godisarna är lite för svåra att se. Kontrasten borde vara lite större mot bakgrunden... Med ålder kommer lite sämre syn men det finns ju färdiga kontrastgränser mellan olika ytor och mellan text och bakgrund som kan vara bra för konstruktörerna att titta på. ( Skicka gärna...
Topp