Forum
Nya inlägg
Sök forum
Vad är nytt
Nya inlägg
Nya profilinlägg
Senaste aktivitet
Medlemmar
Registrerade medlemmar
Aktuella besökare
Nya profilinlägg
Sök profilinlägg
Logga in
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Registrerade medlemmar
Aktuella besökare
Nya profilinlägg
Sök profilinlägg
Meny
Logga in
Medlemmar
Kära gäst,
För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto.
REGISTRERA HÄR
!
Medlemmar
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrad webbläsare. Den kanske inte visar denna eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppdatera eller använda en
alternativ webbläsare
.
potter:s senaste aktivitet
potter
reagerade på
qrush:s inlägg
i tråden
Nya rekord
med
Gilla
.
Compadre, vi tackar dig. Du behöver inte vara orolig för oss, vi tog ett rekord och sen fortsätter vi som vanligt. Snittar 15-16 kistor...
Idag kl 08:00
potter
reagerade på
Sompote:s inlägg
i tråden
Randomprat
med
Gilla
.
Torsdag kl 18:52
potter
reagerade på
Gose:s inlägg
i tråden
Event
Feedback: Höstens zodiak
med
Gilla
.
Klara alla uppdrag var inget problem man behövde inte stressa, men att köra varje dag och ändå inte klara att ta alla artefakter är lite...
Torsdag kl 18:51
potter
reagerade på
Sompote:s inlägg
i tråden
Event
med
Gilla
.
Jag håller med om att det är väldigt många "köp kunskapspoäng". De bör minskas i antal, eller att det åtminstone alltid finns ett...
Onsdag kl 16:15
potter
reagerade på
Boefst:s inlägg
i tråden
Obesvarad
Discord
med
Gilla
.
*pil uppåt* Jag och de andra servrarna har tagit upp det med InnoGames. Nyheter, uppdateringsinfo, tävlingar och annan officiell...
Måndag kl 12:57
potter
reagerade på
i tråden
Obesvarad
Discord
med
Gilla
.
Jag är inte van vid Discord heller, så jag tror att det lätt blir rörigt. Jag ser väl inte att jag har något val att försöka lära mig...
14. sep 2023
potter
svarade på tråden
Obesvarad
Discord
.
Okej. Fördelar och nackdelar med allt. Min syn på flytten blir/är! Lära för livet....
12. sep 2023
potter
svarade på tråden
Event
.
Man har också börjat ta betalt i magiakademin med Kunglig restaurering. Kanske inte påverkar alla som redan har kommit till sista...
7. sep 2023
potter
reagerade på
Jian:s inlägg
i tråden
Event
med
Gilla
.
Inflation på husdjursmat. Numera kan man köpa husdjursmat med nya betalningsmedel. Fenixartefakt, Tidigare har det hänt att man enbart...
7. sep 2023
potter
reagerade på
i tråden
Avslutad
Bottenlösa hålets offergåvor
med
Gilla
.
Kungörelse Eftersom vår tävlingsledare har blivit sjuk så har jag fått äran att redogöra vem som vunnit denna gången. Tyvärr var det...
28. aug 2023
potter
reagerade på
i tråden
Nytt rekord - Bä - på svenska servern
med
Gilla
.
Jag är så stolt över vad mina medlemmar lyckats göra. En verklig samlad insats <3 Nytt rekord satt, med 149000 poäng i BÄ. Ska bli kul...
23. aug 2023
potter
uppdaterade sin
status
.
Nu kommer hösten....snart. hehehe
21. aug 2023
potter
reagerade på
DevilAngel65:s inlägg
i tråden
Inskickad
Armé storlek på första sidan
med
Gilla
.
Skulle vara skönt o lite tidssparande om man kunde se armestyrkan redan på första sidan när man klickar in sig på Legosoldatläger...
21. aug 2023
potter
reagerade på
i tråden
Besvarad
Även om jag tränar...
med
Gilla
.
I elvenar räknas ett antal enheter som en trupp. Du kan öka storleken på en trupp genom forskning. Det är alltså skillnad på enheter och...
21. aug 2023
potter
svarade på tråden
Avslutad
Bottenlösa hålets offergåvor
.
1, 2 och 3
18. aug 2023
Medlemmar
Topp