• Kära gäst,

För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Senaste innehållet av potter

1. potter

Feedback: Tävlingar

Grattis alla vinnare. Men vilken bokstav var det rätta??
  2. potter

Avslutad Tvättbjörnens tokiga transport

Jag väljer AO som jag letar i på C.
  3. potter

Å så lite Sköm Musik Igeen! :)

Bara för vuxna
  4. potter

Å så lite Sköm Musik Igeen! :)

Klassikerdags.
  5. potter

Berätta en Historier och var inte orolig för om det är en dålig sådan!

Den här historien går ej att översätta. My son is trans! Am i, Trans - parent?
  6. potter

Hej. Du har kommit till rätt plats. För här finns mycket kunskap att få:)

Hej. Du har kommit till rätt plats. För här finns mycket kunskap att få:)
  7. potter

Nyhet Feedback: Utmaningar

Var detta allt? Min första reaktion. Lite kul vart det, men belöningen kunde varit lite mer exlusiv och utmaningen kunde varit något mer utdragen. Dvs. att den pågick under hela den tid som finns att tillgå. Och att vinstern kunde vara fler. Eller starkare.
  8. potter

Nu närmar sig hösten och därmed dem sista grillkvällarna

Nu närmar sig hösten och därmed dem sista grillkvällarna
  9. potter

Avslutad Dvärgarnas parspel

1. Kort 2 2. Kort 4 3. Kort 6 4. Kort 9 5. Kort 14 6. Kort 15 7. Kort 17 8. Kort 18 9. Kort 19 10. Kort 21 11. Kort 23 12. Kort 24 13. Kort 28 14. Kort 29 15. Kort 30
  10. potter

Besvarad Vet ni något om det kommer teleporter eller liknande för uråldriga under snart?

ja ja ja jag gjorde likhetstecken mellan under och utvecklande. Sorry, sorry. Får skylla på värmen hehe :)
  11. potter

Besvarad Vet ni något om det kommer teleporter eller liknande för uråldriga under snart?

2022-07-28 Jag har precis teleporterat mitt Högtidligt majträd till lagret och ersatt det med De flinkas ära och det gick alldeles utmärkt! Det är till och med markerat med nivån jag hade innan jag teleporterade det till lagret:)
  12. potter

Diskutera brödraskapsäventyret här!

Mammio rules
  13. potter

Vilken tur vi har med semestervädret

Vilken tur vi har med semestervädret
  14. potter

Feedback: Tävlingar

Tack, man bugar djupt och känner värmen från er alla. :cool:
  15. potter

Avslutad Glasstrutsgårdens glass

Åhhh vad roligt att vi har fått öppna upp vår lilla glassbar :D Då vill jag ha en kula med jordgubbsrippel och 2 kulor med päron/vanilj. (1 kula består av både päron och vanilj) Tack! Totalt antal kulor = 3 kulor.
Topp