• Kära gäst,

För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Senaste innehållet av potter

1. potter

Avslutad Mamma Juuls måltider

1.Fiskgratäng. 2.Ärtsoppa. 3.Potatismos. 4.Smörgåstårta. 5.Köttbullar. 6.Tunnbrödsrulle. 7.Pyttipanna. 8.Pannkakor. VSG. Mina funna ord om mat
  2. potter

Nytt bästa i turneringen för mig. Yiiipppiiieeee

Nytt bästa i turneringen för mig. Yiiipppiiieeee
  3. potter

Äntligen sköna Maj

Äntligen sköna Maj
  4. potter

Avslutad Alla dessa ägg

A, F och I.... iiii så kul:)
  5. potter

Event Feedback: Kitteln

Mina första omgångar gav noll i utdelning så rent hypotetiskt tillhör jag 50/50 då?? lol
  6. potter

Det är ju precis detta som är vitsen med lotterier! Allt eller inget. Det står ju mer eller mindre klart i anvisningarna på kitteln. Eller har jag missat något?
  7. potter

??

??
  8. potter

Mina odds måste fått fnatt. Fick 4 bägare som aktiverades❤
  9. potter

Event Feedback: Alkemins hemligheter

Jag blir sååååå trött på alternativen "köp kunskapspoäng" "kartlägg provinser" (nu får man vänta i 5-6 dagar innan den blir klar) och "uppgradera byggnader till nivå 5 eller högre". Jag har inte mer utrymme i staden för att bygga. Byt ut detta uppdrag till: använd magi 5 ggr istället och köp 2...
  10. potter

Event Feedback: Alkemins hemligheter

Gå till tråden "jag förstår inte" där finns en förklaring och bilder. Hoppas att detta hjälper dig.
  11. potter

Hejdå och tack!

Tack. Hoppas att du fortsätter att spela fast inte som Moderator. Tack också för alla fina tips och trix som du med stort tålamod delat med dig av.❤
  12. potter

Jag skulle vilja att man kunde välja själv när effekt får effekt. Nu är det när receptet blir klart och det kanske inte är det ultimata tillfället att starta ett recept. Det borde finnas en möjlighet att välja när ett recept som är klart skall starta av spelaren. Förutom detta håller jag med...
  13. potter

Som någon nämnde tidigare : INNO har förhastat sig och lanserat detta med kitteln för tidigt och nu ser man att det är hastverk som ingen begriper sig på. Dålig stil INNO, ni skulle ha kört Beta längre:(
  14. potter

Jag tycker att manualen är svår att följa. Men det kanske lossnar när man kan använda detta några ggr. Beskrivningen är lite krystad om hur det skall gå till väga med kitteln. jag tycker så i alla fall. Dålig instruktion.
  15. potter

Avslutad Trollkvinnans kittlar

Gryta G som i Gustav. Tack
Topp