Du använder en föråldrad webbläsare. Den kanske inte visar denna eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppdatera eller använda en alternativ webbläsare.
Det är ju precis detta som är vitsen med lotterier! Allt eller inget. Det står ju mer eller mindre klart i anvisningarna på kitteln. Eller har jag missat något?
Jag blir sååååå trött på alternativen "köp kunskapspoäng" "kartlägg provinser" (nu får man vänta i 5-6 dagar innan den blir klar)
och "uppgradera byggnader till nivå 5 eller högre". Jag har inte mer utrymme i staden för att bygga.
Byt ut detta uppdrag till: använd magi 5 ggr istället och köp 2...
Jag skulle vilja att man kunde välja själv när effekt får effekt. Nu är det när receptet blir klart och det kanske inte är det ultimata tillfället att starta ett recept. Det borde finnas en möjlighet att välja när ett recept som är klart skall starta av spelaren.
Förutom detta håller jag med...
Som någon nämnde tidigare : INNO har förhastat sig och lanserat detta med kitteln för tidigt och nu ser man att det är hastverk som ingen begriper sig på. Dålig stil INNO, ni skulle ha kört Beta längre:(
Jag tycker att manualen är svår att följa. Men det kanske lossnar när man kan använda detta några ggr.
Beskrivningen är lite krystad om hur det skall gå till väga med kitteln. jag tycker så i alla fall. Dålig instruktion.