• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Senaste innehållet av potter

  1. potter

    Obesvarad Discord

    Okej. Fördelar och nackdelar med allt. Min syn på flytten blir/är! Lära för livet....
  2. potter

    Event Feedback: Höstens zodiak

    Man har också börjat ta betalt i magiakademin med Kunglig restaurering. Kanske inte påverkar alla som redan har kommit till sista kapitlet. Men oss andra påverkar det vid uppgradering i ett nytt kapitel.
  3. potter

    Nu kommer hösten....snart. hehehe

    Nu kommer hösten....snart. hehehe
  4. potter

    Avslutad Bottenlösa hålets offergåvor

    1, 2 och 3
  5. potter

    Skön semster alla

    Skön semster alla
  6. potter

    Berätta en Historier och var inte orolig för om det är en dålig sådan!

    Här en liten historia för er med ekivok sida. 7 Egenskaper hos den perfekte mannen: Snygg Trogen Omtänksam Rolig Kärleksfull Uppmärksam Känslig Och om han inte har något av detta, så läs då versalerna (stora bokstäverna).....
  7. potter

    Är våran server döende?

    Att gå ihop med andra skandinaviska servrar ger ingenting. Min erfarenhet säger att Finland spelare bara med finska spelare osv. Det har visat sig inom andra spel. Så tyvärr tror jag inte på den lösningen.
  8. potter

    Besvarad Antalet fullbordade provinser

    Klicka på flicken "Byggnader" (Hammaren i nedre delen av spelet) sedan klickar du på "Expansioner" och sedan håller du pekare över Provinsexpansioner symbolen och vips, där kan du se hur många Provinsexpansioner du har samlat på dig.
  9. potter

    "onödig" info förhandlingar i Turneringen!

    Jag kör mixat i turneringen. Både attacker och varor.
  10. potter

    Diskutera uppdateringar här!

    På min laptop fungerar det och inga tekniska problem. Dock gillar jag ej reklam som sådan men här kan jag låta det vara. Upplever att boosteffekten fungerar och att titta på denna film-reklamsnutt är okej, då den endast varar i 3 - 5 sekunder. Om detta blir slutprodukten upplever jag den vara...
  11. potter

    Avslutad Mamma Juuls måltider

    1.Fiskgratäng. 2.Ärtsoppa. 3.Potatismos. 4.Smörgåstårta. 5.Köttbullar. 6.Tunnbrödsrulle. 7.Pyttipanna. 8.Pannkakor. VSG. Mina funna ord om mat
  12. potter

    Nytt bästa i turneringen för mig. Yiiipppiiieeee

    Nytt bästa i turneringen för mig. Yiiipppiiieeee
  13. potter

    Avslutad Alla dessa ägg

    A, F och I.... iiii så kul:)
  14. potter

    Event Feedback: Kitteln

    Mina första omgångar gav noll i utdelning så rent hypotetiskt tillhör jag 50/50 då?? lol
  15. potter

    Event Feedback: Kitteln

    Det är ju precis detta som är vitsen med lotterier! Allt eller inget. Det står ju mer eller mindre klart i anvisningarna på kitteln. Eller har jag missat något?
Topp