• Kära gäst,

För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Senaste innehållet av Starshadow

1. Starshadow

Inte ett fel Resurser från grannhjälp.

Hjälphanden måste vara guldfärgad för att du ska få förnödenheter - andra resurser kan man få om man har husdjur eller uråldriga under som gör att man får det i grannhjälpskistorna, men det är bara 3 om dagen :) Så svaret måste helt enkelt vara att händerna inte är guldfärgade - då blir det bara...
  2. Starshadow

BÄ - här diskuterar vi BÄ-bedrifter

Det tror jag verkligen inte ;) jag antar att den, precis som många andra trådar tidigare, har flyttats för att det redan finns en tråd dedikerad till ämnet :)
  3. Starshadow

Nya rekord

Hahahaha!!! :cool: :cool: :cool:
  4. Starshadow

Tänk plusitivt ;) den är inte borttagen :D
  5. Starshadow

Grattis till er alla :) Det var roligt att kika på! När vi kör all in siktar vi på att ge er en sjuhelsikes jakt! Njaaa, jag håller inte riktigt med där, fem av medaljerna krävde betydligt mer än de gjort tidigare, och med den disciplinen som finns bland oss alla tror jag inte att Prosperity...
  6. Starshadow

Fixat Ändrade villkor i lista för äventyrsföremål Wiki

Jag har rättat i wikin :)
  7. Starshadow

Fixat Ovanligt långt BÄ

Awww, jag som var fullt redo att kämpa i sex månader!! ;)
  8. Starshadow

Nyheter från Beta(kan innehålla spoilers!)

Tack @Mammio :)
  9. Starshadow

Inte ett fel Eventet fråga 47

Om det står standardbasvaror är det bara varorna från T1 - alltså stål, marmor eller brädor - som räknas :)
  10. Starshadow

100 Guld i Spiran - Grattis Prosperity

Hatten av för er alla :D Snyggt jobbat! Själva är vi nu uppe på 63 guld *woop woop*!
  11. Starshadow

Ny effektiv "handelsblokad" mot små bs

Alltså för egen del lägger jag bara KP eller runor i under inom eget BS, det är ju en av grejorna med att vara med i ett BS, att man hjälper varandra. Förstår absolut att det kan vara kinkigt att få tag på rätt runor (har själv upplevt det tidigare) men genom att samverka inom BS brukar det lösa...
  12. Starshadow

Stängd Sugen på att bli Bärsärk eller Valkyria? Guld i spira och alltid minst 10 kistor

Väldigt trist att läsa <3 du hade varit varmt välkommen hos oss i Ragnarök!
  13. Starshadow

Hahaha!! :cool: Du kan ju alltid försöka ;)
  14. Starshadow

Den sortens förtrollning vill man ju ha :diamond: :diamond: :cool:
Topp