• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Senaste innehållet av Turid

  1. Turid

    Avslutad Tvättbjörnens tokiga transport

    Är rätt så säker på att säcken landade i område B, så låt oss börja leta där.
  2. Turid

    Inskickad Utökad sökmöjlighet av byggnader i förrådet

    Ja, det vore ju också smart. Tänkte att den här lilla justering skulle vara enkelt fixat.
  3. Turid

    Inskickad Utökad sökmöjlighet av byggnader i förrådet

    Lite både och, men oftast mobil.
  4. Turid

    Inskickad Utökad sökmöjlighet av byggnader i förrådet

    Jag gillar sökfunktionen av byggnader i besvärjelseförrådet, men saknar möjligheten att söka på namnet för set-byggnader t ex Dvärgcitadell. Skulle ge en bättre översikt över den typen av byggnader.
  5. Turid

    Turid

    Så söt ugglan är! Vill ha!
  6. Turid

    Turid

    Tack snälla!
  7. Turid

    Turid

    Tack!
  8. Turid

    Turid

    Hej! Nu när jag lyckats skaffa mig en avatar tänkte jag presentera mig. Jag har spelat ett par månader och är nu stolt medlem i bästa brödraskapet The Fellowship of Magic. Försöker hänga med så gott det går och börjar få lite kläm på alla olika tävlingsmoment, men inser ständigt att jag skulle...
  9. Turid

    Diskutera brödraskapsäventyret här!

    Frusterande att så många recept ger 9 visionsdimma. Om man fick ackumulera som föreslagits skulle det vara så mycket bättre. Tycker nog att det är roligast med de medaljer man kan samla via vanligt aktivt spelande. Inte att man ska behöva bygga massa extra byggnader bara för BÄ. Särskilt för oss...
  10. Turid

    Diskutera brödraskapsäventyret här!

    Gillar Anden i flaskan! Motiverar att delta aktivt i turneringen.
  11. Turid

    Besvarad Bästa tipsen på hur man får en bättre position på kartan?

    Grattis till din fina placering på kartan! Med "tips" menade jag helt enkelt om någon visste vad som styrde ens placering på kartan, t ex hur mycket man putsar, hur ofta man spelar, utforskar, ranking eller deltagande i turneringar. Det skulle kanske någon enskild spelare kunna ha koll på. Jag...
  12. Turid

    Besvarad Bästa tipsen på hur man får en bättre position på kartan?

    Det kan inte stämma i mitt fall, då jag putsar dagligen. Kan det ha att göra med hur mycket man har utforskat på kartan?
  13. Turid

    Besvarad Bästa tipsen på hur man får en bättre position på kartan?

    Hade en ok plats tidigare, med bara några inaktiva spelare. Jag fick ett meddelande från supporten att jag flyttats till en bättre plats, men istället blev det väldigt mycket sämre precis i utkanten av kartan. Det finns ingen mening att expandera åt två av sidorna för där finns inga spelare...
  14. Turid

    Besvarad Bästa tipsen på hur man får en bättre position på kartan?

    Tack för ditt svar! Då får jag hoppas på det bästa helt enkelt. Ångrar att jag inte bockade ur möjligheten för kartflytt. Trodde inte att man skulle bli flyttad till en sämre plats när man spelade aktivt.
  15. Turid

    Besvarad Bästa tipsen på hur man får en bättre position på kartan?

    Blev nyligen flyttad till utkanten av kartan där hälften av mina utforskade provinser är övergivna. Skittråkigt och mycket svårare att spela när man inte får så mycket grannhjälp och få anbud på marknadsplatsen. Jag har inte spelat så länge, men spelar varje dag och är aktiv i turneringar. Så...
Topp