• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Event Feedback: Tursam liten fena

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Här kan ni ge feedback och diskutera eventet!
Förslag på frågor ni kan svara på:
  • Hur var grafiken?
  • Vad tycker du om storpriset?
  • Hur var de dagliga priserna?
  • Hur var uppdragen?
  • Ni som spelat tidigare event med samma system, har det blivit bättre eller sämre?
 

AlienPoppy

Medlem
Det står att spelare kan få Korallfontän idag i eventet. Exklusiv daglig belöning är dock Vitalitetsökning. Ska inte korallfontänen vara exklusiv daglig belöning om den ska gå att få?
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Ja, nyheten gick upp 12 timmar för tidigt. Korallfontänen kommer vara morgondagens dagliga exklusiva belöning.
Jag har flyttat den till rätt tid så den borde inte synas i spelet förrän den ska.
Tack för att du uppmärksammade detta!
 

AlienPoppy

Medlem
Ja, nyheten gick upp 12 timmar för tidigt. Korallfontänen kommer vara morgondagens dagliga exklusiva belöning.
Jag har flyttat den till rätt tid så den borde inte synas i spelet förrän den ska.
Tack för att du uppmärksammade detta!
Ja, nu syns annonseringen inte :) Varsågod, och tack för svar.
 

Mirabella77

Legend
Jag vet inte men jag gillar mer hur de har planerat uppdragen på denna event, vissa är hopplösa men denna känns bättre, får se om det är möjligt att få alla uppgraderingar denna gång :)
 

potter

Mästare
Bonusvinst i eventet Fenan, ger byggnaden "Smakfulla bitar" men den var en besvikelse.
Ok, 10 dagars effekt som ger husdjursmat i 10 dagar. Men brasklappen är den: att; man får 5 stycken husdjursmat efter 10 dagar då
tidscykeln är 48 timmar för 1 av dessa.

Jag blev besviken i alla fall över denna undermåliga vinsten, och tänkte att den skulle ge minst 1 om dagen i 50 dagar..:(o_O
 

ZpaRoW

Mästare
haaha ja potter håller med, skulle åtminstone varit 24h. gillar eventbyggnaden, på lv 10 iaf :) 5% på 50kp är ju inte dumt men dock lite besviken på att 25% chansen är lite olika var man är i kapitlet, unurium här och andra kan få 5kp.. hade oxå velat ha 5kp på 25% chansen ist :p
 
Topp