• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Nyhet Feedback: Utmaningar

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Vi vill gärna ha feedback om vad ni tycker om utmaningarna. Är det något ni vill se mer av i framtiden?
 

pias

Kändis
Jag gillade den väldigt mycket men redan nu så har jag vart klar sedan i förmiddags ;) För mig så känns nivån på tok för lätt..... jag har gärna en eller 2 nivåer till, men det är jag det ;)

Kram Pia
 

Gaiona

Mästare
Jag gillade den väldigt mycket men redan nu så har jag vart klar sedan i förmiddags ;) För mig så känns nivån på tok för lätt..... jag har gärna en eller 2 nivåer till, men det är jag det ;)

Kram Pia
Jag blev klar redan första kvällen och trodde att det skulle komma mer...
 

Sompote

Tävlingsledare
Själv uppskattade jag att utmaningen, jämfört med event och brödraskapsäventyr, var förhållandevis enkel och smidig.
Det enda som jag kan tycka är lite tråkigt är att det är text med i byggnaden, för den texten kan vi inte översätta till svenska.
Att byggnaderna i Arendyll är utan text är en av de största fördelarna med spelet, faktiskt.
 
Senast ändrad:

potter

Mästare
Var detta allt? Min första reaktion.
Lite kul vart det, men belöningen kunde varit lite mer exlusiv och utmaningen kunde varit något mer utdragen.
Dvs. att den pågick under hela den tid som finns att tillgå. Och att vinstern kunde vara fler. Eller starkare.
 

Rosis

Mästare
Instämmer med era inlägg. Och som jag skrev i Kaishi-Sha´s chatt; varför heter det Verkstads-utmaning? Det var inte direkt en utmaning. Jag skördade mina grejer, och sedan var allt klart. Oooops, liksom. Jag är som scouterna, alltid redo för lite smågrejer. :D
 
Topp