• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Stängd Söker guild

Rhavin

Medlem
Letar en guild som har bra snurr på kp trådarna och som kör ganska hårt i spiran, som tycker bä är en styggels och bara kör lättaste vägen på kartorna för belöningen :)
Ja kör till toppen i spiran varje vecka.
 

pling

Medlem
du är välkommen till oss rhavin.
vi har bra snurr i kp trådarna, kör hårt i spiran och vi kör bara 1 och lättaste vägen i bä. :)
den här veckan tog vi 15 kistor i turneringen.
 
Senast ändrad:

Rhavin

Medlem
Tack för erbjudandet, men som ja sagt flera gånger till flera personer i eran guild så tolererar ja inte underpushning. De har alltid varit otillåtet och ni har ändå med den största förbrytaren av de i eran guild. Även om personen slutat med de så har han ändå kvar all han fuskat till sig. Skulle han plocka bort 4 under över nivå 15 skulle de bara va ett symboliskt straff i förhållande till vad han förskansat sig. De är ju aldrig nått som kommer ske men de är vad som krävs innan ja skulle va med i en guild med den personen.

Annars så hade eran guild varit en utmärkt kandidat, men inga fördelar är värt mina principer :)
 

anga

Mästare
Tack för erbjudandet, men som ja sagt flera gånger till flera personer i eran guild så tolererar ja inte underpushning. De har alltid varit otillåtet och ni har ändå med den största förbrytaren av de i eran guild. Även om personen slutat med de så har han ändå kvar all han fuskat till sig. Skulle han plocka bort 4 under över nivå 15 skulle de bara va ett symboliskt straff i förhållande till vad han förskansat sig. De är ju aldrig nått som kommer ske men de är vad som krävs innan ja skulle va med i en guild med den personen.

Annars så hade eran guild varit en utmärkt kandidat, men inga fördelar är värt mina principer :)
Om en spelare har fler konton, och spelarna står i samma BS så är det inte underpushning
 

Rhavin

Medlem
Om en spelare har fler konton, och spelarna står i samma BS så är det inte underpushning
FEL!
De kan de mycke väl va, om du skulle stoppa in kp från ett konto till ett annat utan att få tillbaks lika mycket är de underpushning oavsett om du är i samma guild.

Dock är de helt irrelevant för de ja syftar på så ja vet inte varför du skriver en grej som för de första är fel sen inte har nått med situationen att göra.
 
Senast ändrad:

Macbolan

Mästare
Annars så hade eran guild varit en utmärkt kandidat, men inga fördelar är värt mina principer :)
Sorry Rhavin!
Men som Förbundskapten för Elvenars Svenska Landslag....så kallar Jag in Dig för tjänstgöring i den internationella Landskampen! ;)
Mvh
Mac
Ps, Och Du får gärna svara eller skriva ett PM till Mig Rhavin...Du behöver Inte vara Rädd..Vi känner ju varandra sen förr..;)
 

Rhavin

Medlem
Sorry Rhavin!
Men som Förbundskapten för Elvenars Svenska Landslag....så kallar Jag in Dig för tjänstgöring i den internationella Landskampen! ;)
Mvh
Mac
Ps, Och Du får gärna svara eller skriva ett PM till Mig Rhavin...Du behöver Inte vara Rädd..Vi känner ju varandra sen förr..;)
Har ju bara svarat 10-15 gånger på den här frågan från dig redan så..... :)
 

Rhavin

Medlem
Ja har inte spelat på, ja vet inte hur länge, men ja har börjat om lite smått. Så finns de plats nån stans så är ja gärna med å byter lite kp å kör lite spira och turnering.
 

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
Rhavin, Om du tycker vår beskrivning passar så är du varmt välkommen till oss på Prosperity =)
Tror du skulle trivas <3
 

Starshadow

Översättare
Team Elvenar
Skönt att veta att han hittat till en bra plats :)
Tack Gose
1680262575567.png
 
Topp