• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Byggnader i lager

DeletedUser133

Guest
Hur många olika byggnader kan man ha i lagret (var belöningarna i eventen hamnar), någon som vet?
Tänker om det tar stopp vid 6 olika sorter (en medlem i brödraskapet har 9st totalt men då är det 4 av samma sort t.ex) som det får plats på en sida eller om det skapas en Sida 2 man kan bläddra till.
 

Vega

Medlem
Man kan bara ha 6 st i säcken men är det samma byggnad så lägger dom sig på varandra
 

pling

Medlem
jag har 3 sidor öppnade i min säck så där förstår jag inte var ni får "bara 6 st i säcken"
 

DeletedUser133

Guest
jag har 3 sidor öppnade i min säck så där förstår jag inte var ni får "bara 6 st i säcken"

När jag öppnar säcken så är det plats för 6st olika byggnader som jag ser (3x2), därför jag undrar om det skapas fler sidor så man kan bläddra eller om det tar stopp, finns ingen indikation på sidan att man kommer kunna se fler.

Men tack för svar, nu kan jag vidarebefordra till brödraskapet :)
 

Vega

Medlem
jag har en som heter Trollformler och en som heter Byggnader, ingen tredje sida som du säger pling.
Och hur skapas dom sidorna vartefter?
 

pling

Medlem
du har nog missuppfattat mig.
under byggnader finns alla vintergrejer man tagit och där skapas det fler sidor vartefter rutorna fylls. det var nog det phaia19 undrade över.
 
Topp