• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Diskutera vintereventet 2016 här!

DeletedUser3

Guest
Det var trots allt inte bara snö som föll över Elvenar i år, ett vinterevent kom också som en tidig julklapp!

Här får ni dela med er av era åsikter kring eventet och vad ni tycker var bra/dåligt eller om ni kanske har helt nya idéer på hur saker och ting kan göras! Vi gillar när ni hör av er, så låt diskussionen flöda fritt! :)

Med vänlig hälsning,
Team Elvenar
 

Vega

Medlem
Ja jag gillar också eventen.
Jag håller med pling om att ni borde skriva ner alla uppdragen här i forumet det är inte meningen att vi ska behöva gå in på engelska forumet för att få reda på dom.
Alla spelare är heller inte duktiga på Engelska språket och google översättning är inte det allra bästa
 

Grizabella

Kändis
Tycker det är ett bra event med en del bra priser och jag har stor hjälp av iskristallerna som gör att jag har en ärlig chans på byggnad 2. Dessutom är det bra att uppdragsbeskrivningarna stämmer överens med mätaren denna gång.

Men det är inte så kul är att det är många liknande uppdrag och att man får reliker till varuproduktion man inte har boost till. När man som jag inte producerar så mycket formler (De jag behöver får jag av kistorna) är dessa reliker näst intill värdelösa och jag hade uppskattat mycket mer att få varuboostrelikerna. G.
 

DeletedUser223

Guest
Skrev i en annan tråd. Uppskattat event men väldigt....återupprepande... Borde varit fler olika uppdrag.. :)
 

DeletedUser138

Guest
Tackar för feedbacken. Vi skickar den vidare nu när eventet är klart :)
alltid kul med event.
men kan ni inte skriva ner alla uppdrag i forumet. inte för mycket begärt.
Hmmm... får se vad spelmakarna säger, men jag skulle inte hoppats alltför mycket på just det här. Men här har många av brödraskapen varit duktiga på att informera medspelarna om vad som väntar runt hörnet ;)
 

DeletedUser276

Guest
Alltid uppskattat med event. Tack för det! Det borde dock komma snö inte bara på eventbyggnaderna utan även de vanliga byggnaderna borde bli mera vintriga för få riktig stämning. Annars anser jag att min kommun borde anställa Elvenars snöplogare på en gående gång!
 
Topp