• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Avslutad Feedback för Facebook!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser3

Guest
Kära människor och alver,

Vi skulle väldigt gärna vilja ha lite feedback för vår Facebook-sida och därför tänkte vi slänga in lite diamanter i potten för er!

Vad ni behöver göra:
  • Gå in på vår Facebook-sida
  • Välj det inlägg som du tycker är häftigast/bäst
  • Länka inlägget här på forumet och beskriv varför du gillade det här inlägget

Det är allt! Vi kommer sedan slumpmässigt välja ut tre vinnare som får 1000 diamanter vardera.
Ni har till 13 mars 12:00 på er att svara!

OBS:
Kommentarerna kommer vara gömda tills 13 mars, då visas dem för alla :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser297

Guest
#1 advice to give to a NEW PLAYER? var väl väldigt nyttigt ^^
 

DeletedUser120

Guest
https://www.facebook.com/elvenar/?hc_ref=PAGES_TIMELINE&fref=nf

When do you Come to Android????

Hejsan,jag tycker denna fråga är bäst därför att då kan man spela detta spel med mera frihet,exempel på surfplattan eller mobilen,
tror att det skulle dra mera folk som skulle spela detta.
Men ni gör ett jättebra jobb på spelet och önskar er alla en härlig förtsättning.
 

Bilagor

  • Screenshot_6.png
    Screenshot_6.png
    16,6 KB · Visningar: 68

DeletedUser201

Guest
Jag försökte länka till det nålade inlägget om den nya gästrasen postat 1 mars 15.13, men när jag klickar på den för att få upp länken går det inte utan jag kommer till spelet :/
 

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
De inlägg som jag gillar bäst är helt klart de Live-TV sändningar som hålls av Timon och Rike. Man lär sig mycket om spelets möjligheter och svårigheter om man tar sig tid att lyssna på dem. De svarar även på många av de frågor som man ställer sig medans man brottas med det dagliga spelandet. Lyssnar man riktigt noga får man många bra tips samt lite "hintar" om vad som komma skall =)

Nu har jag valt den senaste sändningen, men har uppskattat alla hittills.
 

DeletedUser305

Guest
http://hyperurl.co/Elvenar
Gillar detta :)
Svårt att välja finns många bra.
Detta är ett roligt och socialt spel. Hamnar man i en bra grupp så gör det jättemycket. Alltid kul att läsa kommentar eller hälsning i gruppchat.
 

DeletedUser3

Guest
Vi har nu dragit vinnarna! Stort grattis till:
Gose
MariaRos
Erberus
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp