• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Fenix återuppståndelse

DeletedUser253

Guest
Attans trist detta :( I flera dagar har jag nu knappt fått några himlaessens då jag bara har ETT uppdrag och det är det som man bara får ett per dygn! missat dags belöningar och kommer nu missa en till som man dessutom får befolkning av......
 

Macbolan

Mästare
Ack Du sköna, vackra kvinna!...(OM det är Du på bilden?) :cool:
Jag lider samma kval som Dig...va tvungen å köpa Essens..för att fixa Det jag ville ha...:(
Men självklart så förstår jag "problemet"...för dom som Inte vill spendera sina pengar till detta spelet...helt klart orättvist!
Mvh
Mac
 

DeletedUser253

Guest
Tack Macbolan för din förståelse ;) har också lagt en hel del pengar på spelet. Men ogillar skarpt när det står att man ska ha 2 uppdragsserier på ett äventyr men bara har en. tackar för komplimangen ;) då det är jag på bilden.
Mvh
Carizzma
 

DeletedUser253

Guest
detta dygn har jag lyckats få ihop 61 essenser........Om 44 minuter kan jag göra ett nytt uppdrag, men i samma stund försvinner chansen att vinna dagens gåva som ger 1150 invånare :( detta suger............ Och jag har fortfarande bara ett uppdrag/dygn.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3

Guest
Det betyder att du gjort alla uppdrag i det ena uppdragsledet, därför är bara de dagliga uppdragen kvar.

Mvh
Team Elvenar
 

DeletedUser253

Guest
OK det låter ju jäkligt trist! Jag har 240 poäng av 800 för att få den sista stora belöningen. Och i och med att jag bara har den dagliga utmaningen kan jag bara köpa loss ett litet fenixägg om dagen därmed väldigt liten chans att få de dagliga belöningarna OCH att klara av hela utmaningen! Så vad har vi lärt av detta: JO att det inte är lönt att med köpta diamanter avsluta uppdragen då biter man bara sig själv i baken.
 
Topp