• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

När MaxBoost 700% är uppnådd!!

DeletedUser261

Guest
Jag tycker att det är ett litet problem att när man nått max-boost = 700% / 500 reliker, så bara tickar relikerna på i dina boost-varor, men inga planer på att ändra det. Har 2 förslag till förändring av detta de är....

§1. Man höjer max-boosten till 1000%, så att de insamlade relikerna får en betydelse igen och det är lönt
att satsa på turneringarna med dina boost varor lite extra igen eller...............

§2. Man kan byta dina boost-reliker mot eventbyggnader som fås efter maxboost (700%) är uppnådd, då får ju dina reliker nån form av betydelse även fast de inte utgör något för din boost mer.

*Detta är bara 2 ideer som skulle kunna förbättra och förändra spelet en aning till det bättre,
vet inte om fler har tänkt i dessa baner eller har andra ideer på hur man skulle kunna ändra det.

MvH:

Slaughtress
 

Macbolan

Mästare
Jag ställer gärna upp på dessa förslag...skulle välkomna en höjning av relikboosten!
Idag kan Du dock fixa mera boost genom UV-Bergshallar...Men den är ju en bonus utöver...
/Mac
 

DeletedUser261

Guest
Hmm men UV-Berghallar löser inte det faktum att efter du uppnått maxboost = 500 reliker, sen alla reliker du får efter dem blir
meningslösa eftersom de bara tickar på utan någon som helst betydelse jag har 590 kristall-reliker > +90 som är betydelselösa
kommer säkert få fler inom den boosten så som det är nu känns det ju inte så meningsfullt att satsa extra speciellt i turneringarna som du har
boost i fast du skulle kunna för det ger inget mer än kanske lite fördelar för gillet men för dig själv inte nämnvärt mycket./S
 

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
Varför inte öka maxboosten varje gång man uppgraderar stadshuset, dvs på samma sätt som maxgränsen för pengar och förnödenheter?
 

Macbolan

Mästare
Hmm...låter som en BRA idé Gose!
I övrigt begriper jag "problemet" med att få reliker som känns meningslösa...precis som Runor till UV...som jag skrotat eller skippat å bygga!
...skulle gärna se att man enbart fick Runor utifrån dom man byggt...eller Var man befinner sig i sin progress/kapitel...
Vad det gäller "onödiga" Reliker...så kan dom enbart användas till tillverkning av "Spells"...eller vid upgrade av UV...och Det käns lite klent!
/Just My 50 Cent/
/Mac
 

DeletedUser166

Guest
Ja öka % vore ju alltid trevligt med de är ju ändå en temporär lösning på onödiga reliker för då du nått 1000% eller va de nu skulle bli så är ju ändå allt över onödigt. De hade ju varit roligare om man kunde göra nått med dom. De skulle inte behöva ge mycke men kanske byta dom på marknaden hos grossisten mot verktyg/varor/guld. Dom skulle ju kunna lägga till en ny spell i nästa ny kapitel som ger mana boost vilken skulle kosta boost relikerna, för alla som har nått den nivån har ju reliker så de räcker å blir över, de är nog de bästa förslag ja kan komma på.
 
Topp