• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Uppdragen!

DeletedUser23

Guest
Hög tid att uppgradera uppdragen. Dom är ju helt usla för oss som ligger långt fram i spelet. Belöningarna är en droppe i havet, när man behöver 30-50k mynt eller resurser.
 

Taj-Lej

Kändis
nä uppdragen kan ligga kvar på nuvarade nivå för att sporra nya spelare ...därimot kan dom lägga till fler uppdrag och skippa mynt o vertygsbelöningar och ge varor istället för både mynt och vertyg är ju sådant att man har i överflöd om man byggt någonlunda smart det är vad jag tycker
 

Vega

Medlem
Lätt för dig att säga taj-lej alla kanske inte är så duktiga på att planera och bygga rätt i början.
Jag tycker också det är på tiden att dom uppgraderar uppdragen, det är bara en massa skituppdrag som man gjort till leda så man har ingen lust att göra dom längre.
Tycker dom på något sätt kan göra så att vi som kommit långt kan ha en knapp att trycka på så man slipper alla dom uppdrag som legat med sen början och att det kommer nya till oss gamlingar :)
 

Taj-Lej

Kändis
har inget imot det men det behövs nya spelare bara sen jag började igen 1maj har 3 som varav 2 i drakarna lagt av och en i orcernas kapitel hur jag kan veta det enkelt dom har rivit alla byggnader det betyder med största sanolikhet att dom inte lär komma tillbaka igen själv sparade jag ju mina där jag var så jag kunde lätt ta vid där jag slutade för lägger folk av när dom kommer så långt så inte hjälper det med bara nya uppdrag utan det vill mer till ...och på din anspelning att alla inte har mynt och verktyg på er nivå ger ju mig bara hopp att jag ska slå mig in på topp 100 igen där jag la av sist ...desutom kan jag förstå dom spelare som kanske investerat mycket pengar i spelet har man kanske lagt imellan 500-1000 kr i månaden under två års tid så vill man ju inte sluta det är trots allt en hel del pengar 12.000-24.000 tusen men om det inte ändrar en del i upplägget så misstänker jag att detta spel dör ut av sig själv se bara på det sista eventet och dess löjliga pris och delpriser 1relik hit en kp dit nej även där borde det vara varor istället enl mig och evenbyggnaderna borde vara 1x1 sså att dom var lätta att behålla för dom som ger både kultur och folk är bara luriga fällor som låser folk ....men visst en knapp att trycka på för nya uppdrag inte mig imot ...fast jag misstänker att det bara blir fler buggar i spelet om dom gör det
 

Macbolan

Mästare
Oj..Vad det gör Ont i Din själ Taj-Lej...att det finns människor som har en större plånbok än Dig! ;)
..själv Älskar jag att använda mina pengar för att skynda på spelet! :):)
Men det e ju Mina Pengar..Inte Dina! :cool:
Mvh
Mac
 

Taj-Lej

Kändis
som vanligt mac så missar du poängen ...jag skiter i hur folk använder sina pengar men det jag menar är att om det bara blir färre och färre som spelar så kommer du att få använda en hel del pengar för att dom ska forsätta spelet och mig vetligen så behövs det nya spelare inte färre ...och nu till uppdragen så vidhåller jag att dom gamla behövs men även en hel del nya och en knapp är okej för mig
 

Macbolan

Mästare
Det e "lugnt" Taj...Jag missar sällan några "poänger" eller andra anspelningar..vare sig ifrån Dig eller någon annan!;)
Men Vad det gäller uppdrag!
..så är jag själv rejält frustrerad över att sitta fast i ett gammalt Q ifrån Drak-Kapitlet...Q.et vatt buggat...och min progress gick vidare in i Hob-Kapitlet!
Så NU sitter jag med en gammal Q.kedja...och har absolut ingen tanke på att gå tebax...typ riva Hob-gårdar å bygga upp skolområde samt kårer igen!
..Så jag låter hellre "Helvetet frysa till Is"...innan jag gör något sådant! :confused:
..kan bli rätt så lattjo Om några års spelande...att sitta kvar i ett Q som blev ointressant för några kapitel sedan! :rolleyes:

Näää!.."Gör Om..Gör Rätt"!
Låt alla gamla Q förvinna i samma stund som man har utforskat "Avancerade Spanare!...och går in i nästa kapitel!...nåt annat vore rent ut sagt löjligt!
Mvh
Mac
 
Topp