• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Lagerförvaring

DeletedUser122

Guest
Har hört det från många spelare, varför kan man inte få lägga saken eller vad nu är tillbaka det i lagret,det man inte vill ha i sin stad pga plastbrist å sen kunna plocka fram det när man har behov av detta. Det är kostsamt att bara släng bort nått som man har kämpat så mycket för. Har spelat ett annat spel och där kan man detta. Tror nog att många skulle uppskatta detta om det gick att göra så.

Mvh Lilit
 

Macbolan

Mästare
Jo..Jag håller med Dig Lilit!
Men tyvärr så är Elvenar ett spel som kräver en hel del av planering och framförhållning--(Vilket jag själv saknar) ;)
Detta innebär i längden av din progress..att du kommer att bli tvungen att dumpa vissa byggnader...samt även få bita i det sura äpplet..på vägen! ;)
Mvh
Mac
 

Macbolan

Mästare
Hmm?...det låter som Om vi skulle ha en "Skräpkorg"..typ ens Mail? :)
..där vi kan återinföra byggen som vi "skrotat" på vägen??...Tja!..låter lite Kul! :D
Alltid Kul å få en "Andra Chans"! :cool:
Mvh
Mac
 

DeletedUser365

Guest
Hade gärna haft ett lager, det hade gjort det mycket lättare att möblera om i staden :) Vissa byggnader behövs ju bara för enskilda events, att kunna lägga undan dem när man inte har behov av dem skulle spara både tid och resurser
 

Taj-Lej

Kändis
Hej ... så var vi här igen denna fråga dyker upp med jämna mellanrum .. är forfarade imot det .... man får helt enkel planera för sin stad och bita i det sura äpplet om man nu är tvungen att riva något :) och på frågan om tid o resuser kan jag bara svara ...i detta spel har du ju alltid du behöver eftersom allt går så långsamnt ... resuser är ju till att användas eller hur :)

Mvh Taj
 

Grizabella

Kändis
Denna fråga blir aktuell varenda gång man ska försöka passa in en gästras i sin stad och skapa utrymme för dennas byggnader. Det är ofta eventbyggnader som ryker då och jag kan tycka att det hade varit så mycket enklare att kunna stoppa in visa bra att spara byggnader i ett lagerhus. Det hade till exempel kunnat vara ett under som ger denna förmåga och detta under kunde ha ett begränsat antal platser som sedan ökar med nivån på undret. G.
 

DeletedUser345

Guest
Samma gäller när byggnader vid uppgradering både vrider sig och byter form.
Bara en notering från mig. Sedan är det fritt att tycka det är en del av charmen eller baksidan av spelet. :)
 

Taj-Lej

Kändis
Hej ett under när skulle då detta dyka upp ..i kapitel 1?
ska i sanningens namn säga att det hade löst en hel del för mig ... men anser inte att man ska ha det för som jag har sagt till mina nya spelare att hålla 4-5expantioner lediga och inte förbygga sig . .hade gjort det själv om jag från början visste om detta med gästraser så åter igen är det just planering som gäller och framförhållande

Mvh Taj
 

Macbolan

Mästare
I detta fallet..så måste jag hålla med Taj....
..har själv gjort misstaget med att "Måla in mig i ett Hörn"! o_O
Men man får bita i det "Sura Äpplet"...och dumpa vissa byggen...för att komma vidare!
Mvh
Mac
 

DeletedUser166

Guest
Att pussla ihop allt är den största delen med spelet och inno har varit tydliga med att de är så dom ser de oxå så de kommer dom inte göra nått åt vilket dom sagt till alla sånna här förfrågningar. Tur de :)
 

DeletedUser166

Guest
Håller jag Taj-lej och mac med var andra då är de i stort sett en lag, då finns de som inge mer att säga :)
 
Topp