• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Feedback: Robert Rödskägg

DeletedUser3

Guest
Här kan ni lämna feedback kring Robert Rödskägg-eventet. Tack för att ni delar med er!
 

Taj-Lej

Kändis
ja vad ska man säga själv är jag böjd att hålla med mac i detta...och är delbelöningarna något av ett aprilskämnt,,,bara undrar en relik ett kp vad är det ...själv kommer jag helt enkelt att skippa nästa del

Mvh Taj
 

Grizabella

Kändis
Jag tycker uppdragen är för avancerade med tanke på tidsrymden som erbjuds och att många av oss höglevlade har slut på byggnader att uppgradera. Landade på avslutningsuppdraget 20 reliker utan turnering och sparade provinser sist och lär få svårt med lvl 15 uppgraderigarna nu. Det borde finnas alternativ som tar hänsyn till var i utforskningen man är. G.
 

Macbolan

Mästare
Jag la ner skiten...när ett Q tvingade mig att börja bygga onödiga byggnader till en viss nivå...:confused:
 

DeletedUser345

Guest
Kom efter ett tag fram till att detta miniäventyr kostade mer än det smakade, så även jag övergick till andra aktiviteter istället för att "lyssna färdigt på Robert Rödskäggs äventyr".
 
Topp