• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Serenity söker nya medlemmar :)

DeletedUser244

Guest
Hej!
Nu söker jag lite nytt blod till Serenity och har för en gångs skull flera platser lediga så nu kan jag ta emot ansökningar från er som vill komma över tillsammans med en annan spelkompis. Jag kommer inte jaga de av er som frågat mig tidigare om platser för flera spelare utan uppmanar er att söka igen om ni fortfarande är intresserade :)
Jag söker dig som är trevlig, aktiv och vill utvecklas genom att hjälpas åt (inte glida på bananskal). Läs gärna vår BS-sida för att se våra regler och förväntningar. Dessa regler/förväntningar tar inte speciellt lång tid med rätt förutsättningar (mitt jobb att tillhandahålla) och en grupp som alltid hjälps åt så låt er inte avskräckas utan fråga mig in-game om det är något ni undrar över :)

Å jaaa jag söker medlemmar fast det inte står i namnet längre (så ni behöver inte fråga det i PM :p).. var tvungen byta så länge Sverige är kvar i VM :) Så hoppas ha kvar det till 15 juli, vi håller tummarna!! :)

Mvh Capriora
 
Topp