• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Serverrekord Turnering

qrush

Medlem
Såg att Mac tror att han har serverrekordet i turneringen men då har han missat nåt.
Rhavins rekord 190622
80 Provinser 21600 poäng
 

Bilagor

  • Rhav190622.png
    Rhav190622.png
    196,3 KB · Visningar: 116

DeletedUser575

Guest
Min senaste Turnering som Jag bestämde Mig för att Go "All-In" i var inga problem!
Fixade ihop ett Nytt serverrekord på 19710 poäng..tycker Det va helt Okej!:rolleyes::cool::D

(Vågar Inte kalla Detta för Världsrekord!?..för någon(Misgyn person) lär väl leta upp nån snubbe i USA som hade bättre?) :p

Men rent generellt så har Turneringarna blivit svårare,,med högre krav på att man lägger ut Boostbyggen samt har uppgraderade UV...Så motståndet har blivit svårare..helt klart!

Eftersom MacBolan skrev "Min senaste turnering som Jag bestämde Mig för att Go "All-In"" så funderar jag om det är exakt samma turnering som ni jämför? Annars gills det inte. :p
 

Macbolan

Mästare
Såg att Mac tror att han har serverrekordet i turneringen men då har han missat nåt.
Rhavins rekord 190622
80 Provinser 21600 poäng
Har Jag Missat att Rhavin har en högre score...så tar jag självklart tebax min egen text om "Rekord"!!
Samt ett stort Grattis till Rhavin! :)
Nu Vet Jag Vad Jag sklall slå för poäng! ;)
 

Aurene

Legend
Det är helt olika relik turneringar, Macbolans var stål, och Rhavins skriftrulle, och är de ens på samma år ? ;) start datumet för statistik alla turneringar startar först tionde mars 2018 för SE1 - Arendyll som man kan se i elvenstats.
 

Aurene

Legend
För att ta server rekord för SE1 - Arendyll, behövs alla i servern ta högre poäng än de andra servers (de är många idag ) BS rekord 50 i top och spelar rekord 100 ligan. :D
 

qrush

Medlem
Aurene ditt sista inlägg fattar jag inget av.
Macs personliga rekord är från 191005
och Rahvins 190622.
Sen är det många faktorer som spelar in stridsboostar m.m.
Enligt mig så är skriftturneringen svårast men det går kanske aldrig att jämföra på nåt bra sätt så jag tror vi får nöja oss med att högst poäng=rekord
 

DeletedUser93

Guest
Lycka till Mac :) ska med spänning följa hur det går

@ Aurene , vi hade inga turneringar alls när vi startade , de kom senare så det kan vara en del av förklaringen och att elvenstats ju görs av spelare och den fanns inte heller då;) Mycket nytt har tillkommit under resans gång..
 

Macbolan

Mästare
Hej Gänget! :)
Gissa Vem som står för sitt Ord...och fixar ett Nytt Server-Rekord!?;)
Jo självklart Er Ödmjuke tjänare; Macbolan....hehe :cool::p

Det Nya Rekordet lyder på 24 840 poäng! :D

Ps. Jag har dock Ingen aning..Hur detta Rekord står sig Internationellt?
Men Någon av Er..kan säkert hitta nån Innuit på Grönland...som har fixat över 30k poäng?!? :p ;)
 

DeletedUser93

Guest
Grattis Grattis Mac!
Visste väl att man kunde lita på att du höll ställningarna. Fantastiskt bra gjort :)
 

Macbolan

Mästare
Stort Tack för era gratulationer mina Vänner!
Jag har även tagit emot PM..som Grattat Mig...
MEN hittentills Inte En Enda Gratulation ifrån nån Member ifrån Serenity...:(
 

DeletedUser166

Guest
Stort Tack för era gratulationer mina Vänner!
Jag har även tagit emot PM..som Grattat Mig...
MEN hittentills Inte En Enda Gratulation ifrån nån Member ifrån Serenity...:(

Ja tror tyvärr att de beror på att de är inte många från serenity inne på forumet längre :(
Och jag grattar folk då dom får barn och vissa utvalda då dom fyller år :)
Däremot vet ja ju att du gillar ta rekord då du känner för en ny utmaning får du be mig så tar ja de du har nu så du kan ja ett nytt :)
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp