• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Elvenarchitect vill sig inte

Mammio

Mästare
Och i så fall - när kan det väntas vara åtgärdat?
Elvenarchitect är en helt oberoende sida och inget som Inno styr över så det bästa är att försöka få kontakt med någon på elvenarchitect.

Jag tror att det ligger till så här; varje gång ett nytt kapitel börjar så är det vissa saker som ägarna till ea måste lägga in manuellt och det kan ta lite tid.
 

Mammio

Mästare
Konniver som driver sidan skrev i EN forum så här:

Konniver said:
Hi all,

I was aware of the website being down. It on the hosting provider's end and I was hoping they sorted it overnight. Pretty much all of their websites have crashed as well, including their helpdesk. I haven't got any responses in trying to contact them by other means so not sure on the exact reason or for how long we have to wait.

Will keep you posted.
 

Gaiona

Mästare
Det är däremot ett annat problem med elvenarchitect, staden som hämtas in är två månader gammal :(, jag har försökt med att rensa cachen men det gör ingen skillnad...
 

Rosis

Mästare
Och du har sett att man kan trycka för att uppdatera staden manuellt? "Click to get current city" För mig fungerar det.
 
Senast ändrad:
Topp