• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Inskickad BÄ Tider

ZpaRoW

Mästare
Inte för låta för möe gnällig men varför i hela friden ska BÄ sluta Måndag 01:00?? Ska för tusan upp 04:50.... varför kan dem inte starta BÄ en dag tidigare så kan man sitta uppe lördagkväll/natt och ta några pilsner å spela!! Brukar lägga mig runt 21 så om man sitter på massa viktiga produkter så förstör ja ju för hela mitt bs om ja lägger mig i tid!! Annars får man ett helvete på jobbet!! Näää gör om gör rätt tror inte bara jag som har dem prb!!
Mvh Z
 

Rosis

Mästare
Äventyren får mer än gärna sluta lördagskväll klockan tolv, eller ett, helst inte två på natten. Varför måste äventyret starta en måndag? Kan inte InnoGames starta upp det en lördag eller en söndag, eller kräver personalen för mycket OB-Ersättning? Jag tror nog att Inno skulle vinna på ett större deltagande om de tänkte till lite på tiderna, och vilken veckodag de börjar och avslutar äventyret på.
 

Elvenlis

Legend
Ja då var det över,,, men var det bara jag som inte fick något trumpet meddelande? Tyckte det var lite artigt av dom att tuta i trumpeten ett par dar innan :rolleyes:
 
Topp