• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Turneringstävling

DeletedUser158

Guest
Jag läste en annan tråd där de diskuterade vem som har serverrekord i turneringarna.
Som någon sa är det lite orättvist att jämföra när det handlar om olika turneringar vid olika tidpunkter (vissa är lättare än andra).
Så vad jag föreslår - som jag föreslog där är: att ha en enda TURNERINGSTÄVLING.

Om de som arbetar med spelet kanske kunde fixa ett massmejl till hela servern en tid innan, så folk hinner samla trupper och boosts, så kan man bestämma en turnering (kanske en av de lättare, typ marmor eller stål) där ALLA som vill tävla om att ha serverrekord kan vara med och kämpa om äran.

Detta kan också bli ett återkommande event, några gånger om åren, kanske?
Jag tror att det hade kunnat boosta upp flera spelares kämparanda!

:D

Valkyrie
 

DeletedUser166

Guest
Lät ganska kul och kan öka intresset :) , dock så är de imo inte så smart att köra en all in på sin boost för dom relikerna är helt meningslösa(då man kommit över 700%), skulle va mer viable om dom fick in nått relik trading system.
 

Macbolan

Mästare
dock så är de imo inte så smart att köra en all in på sin boost för dom relikerna är helt meningslösa(då man kommit över 700%), skulle va mer viable om dom fick in nått relik trading system.
Tyvärr så är antalet provinser man kan öppna i en Turnering..kopplade till antalet reliker man har av en viss sort..
Så i Mitt fall..var det Stålturneringen som gällde för att kunna sätta ett nytt Rekord!
Jag kunde öppna 92 provinser, och köra Alla 6 nivåerna...i Stålturneringen.
Och skall Ni slå detta rekord..så måste Ni ha tillräckligt många reliker av något..för att kunna öppna minst 93 Provinser..;):cool:
 

Macbolan

Mästare
Jag skall nog erkänna..att Jag tänker mig noga för..Innan jag gör Om detta..för det blev oerhört enahanda å trist, att sitta å mala på..
Visst..jag hade samlat/sparat en massa Boostbyggen för trupperna..som jag satte ut..för att kunna köra Autolir hela vägen!
Men 92x4=368 strider ..och det tog ca 1 1/2 timma varje nivå! :oops: ..sen göra detta 6 gånger! :rolleyes:
Det blev trist till slut....
 

DeletedUser166

Guest
Jag skall nog erkänna..att Jag tänker mig noga för..Innan jag gör Om detta..för det blev oerhört enahanda å trist, att sitta å mala på..
Visst..jag hade samlat/sparat en massa Boostbyggen för trupperna..som jag satte ut..för att kunna köra Autolir hela vägen!
Men 92x4=368 strider ..och det tog ca 1 1/2 timma varje nivå! :oops: ..sen göra detta 6 gånger! :rolleyes:
Det blev trist till slut....

jå de är lite segt då man går al in men man får mycke kp och reliker:) de börjar sina för mig på ädelstens reliker men ja klarar mig nån månad till så de kanske blir att köra hårt nästa gång den turnering kommer. med trupperna, resurserna och boostsen ja sitter på tror ja lätt att ja kan plocka över 20k 3 veckor i rad men vem fan ids :) de måste ju passa in så de blir flera nyttiga saker. Att man behöver relikerna gärna ett event sammtidigt så man kan göra alla fighting och relik quest i turneringen för att idas motivera sig :)
 

Macbolan

Mästare
Hej Rhavin..min gamle Vän! :)
Jag sitter med samma dilemma...har ständig brist på Ädelstensreliker!
Så när det blir dax för Ädelsten..så kommer Jag att gå "All-In"! :)
Jag har dock Inte tillräckligt med Ädelstensreliker för att kunna öppna typ 93 provinser...Så ett Nytt Rekord är uteslutet,,,Tyvärr! :(
Men jag ställer gärna upp med att göra den Turneringen till en "Tungviktsmatch" ..Oss 2 emellan! :cool::p
Låt Oss "Gamlingar" visa Ungtupparna..hur en slipsten skall dras! ;):cool:
Mvh
Mac
 

DeletedUser166

Guest
va snackar du om? du behöver ju inte reliker för att öppna provinser.

De vore kul dock har ja så ja klara mig den som kommer snart så ja hade tänkt ösa i den efter, då hinner vi fixa några ädelstens provinser till oxå:)
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp