• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!
Jian
Reaktionspoäng
676

Profilinlägg Senaste aktivitet Inlägg Om

  • Ta det lugnt -
    julen är snart över
    potter
    potter
    Väntar man tillräckligt länge kommer den snart åter:D
    Boblins distributionscenter! Nu kan PostNord slänga sig i väggen
    • Gilla
    Reaktioner: Gose och Mammio
    Gaiona
    Gaiona
    Japp, snabbare än Postmord, DHL (Dra H-iskt Länge), Schenker (som schenker bort mina paket till andra) och Instabox (Box vadå sa'ru?) tillsammans?
    Nu har vi gått över till vintertid - nästan lite av Mörkrets oändliga labyrint
    • Gilla
    Reaktioner: Mirabella77
    Gaiona
    Gaiona
    Tyvärr är det mulet här så det enda man ser är att himlen är lite ljusare än normalt så här sent.
    Elvenlis
    Elvenlis
    Undrar när vi ska skita i detta hittepå,,,, har försökt gå emot å köra min tid men det har en tendens att bli grinigt bortikring,,,som med arbets tider och sånt
    Uppdragen tog slut i Trollkarls-eventet innan hela setet var klart. På betan hann jag med 1 set PLUS 2 byggnader innan uppdragen var slut.
    harpan
    harpan
    Skit trist! :confused:
    Mirabella77
    Mirabella77
    Samma dilemma här, tycker det var fusk! Jag kämpade hårt och gjorde alla uppdrag men inte hela sättet :oops:
    - Överviktig? Nej, jag tror att många associerar mig med ordet ”slank”. Nyss slank det till exempel ner en ostburgare och en påse chips.
    Det är bara makthavarna som fattar besluten
    Gaiona
    Gaiona
    En skylt på en makthavares kontor:
    Här fattas visa beslut!
    • Gilla
    Reaktioner: Gose
    Mirakel görs medan du väntar - under tar lite längre tid
    Gaiona
    Gaiona
    Jag har väntat på flera under men inte förrän jag kom till slutet av kapitel 5 så hände det!
    Jian
    Jian
    Den som väntar på någon som gått får vänta länge ;)
  • Läser in…
  • Läser in…
  • Läser in…
Topp