• Kära gäst,

För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Sökresultat

1. Mirabella77

Hej

Välkommen ♥
  2. Mirabella77

Event Feedback: Tursam liten fena

Jag vet inte men jag gillar mer hur de har planerat uppdragen på denna event, vissa är hopplösa men denna känns bättre, får se om det är möjligt att få alla uppgraderingar denna gång :)
  3. Mirabella77

Feedback: Tävlingar

Grattis @Gose ♥ Brödet ser så smakligt, mums! :p
  4. Mirabella77

Glad Påsk ♥

Glad Påsk ♥
  5. Mirabella77

Inte ett fel Forum problem

Ska nu testa att vara här inte et ta och se hur det funkar
  6. Mirabella77

Windows 10 o min dator gör jämt auto uppdateringar så den förnyar sig jämt samt som min Edge som uppgraderar sig. Cookies har jag också rensat för någon vecka sen men kan göra det igen o se om det blir bättre. Tycker att det är bara konstigt att det blir så för mig, kanske som Elvenlis säger...
  7. Mirabella77

Vanlig bärbar dator, Microsoft Edge. Har inga problem med andra sidor så som jag har lagt märke tills hittills. Firefox funkar inte många sidor på som gjorde för men edge har funkat bra... ( är ingen dator expert heller så ka inte avgöra vad det kan bero på)
  8. Mirabella77

Forumet funkar inte för mig! En liten ta funkar forumet för mig sen kommer det som en början av en musik och efter det slutar allt funka.
  9. Mirabella77

Avslutad Fågelholkarna

1 och 2:diamond::diamond::diamond:
  10. Mirabella77

Bekräftat Fel i uppdaraen till Fenix

Fel i texten i vissa uppdra i eventet
  11. Mirabella77

Inskickad BÄ behöver skapa mer motivation för spelare

Förstår din tanke :) Men har hört om många små BS som inte ens klarar nå den första portalen så de får exakt ingenting från BÄ även om de har försökt att komma någonstans med de och lagt tid och energi. Om det var så nu att för varje hål man fick lite belöningar så hade de också fått åtminstone...
  12. Mirabella77

Ja men precis! :D Om inte det så hade det inte varit något alls kul att spela och hoppat över den helt. Jag kämpar ju själv med den mest för de är den ända man kan göra något tillsammans och det är roligt. Men det är så trist när man får jobba så hårt mm och man kommer nästan tomhänt sen! Det är...
  13. Mirabella77

Först ska jag tacka för att de gjorde mycket enklare för oss spelare att samla in märken på ett mycket enklare och smidigare sätt ♥ Det kanske mest tråkigast som mång avstår BÄ är att den känns inte som man får mycket utav all jobb som man får ge för att gå igenom vägarna! Om varge hål hade en...
  14. Mirabella77

Fixat Spel chatten trasig

Har samma problem men mest i min mobil
  15. Mirabella77

Grattis alla vinare, kul at höra eran vackra såg som ni la upp :D
  16. Mirabella77

Inskickad Dölj byggnader vid teleportering

Men att den funktionen kom till data versionen också!
  17. Mirabella77

Stort grattis Midgard ♥♥♥ Jag som behövde en musmatta ;)
  18. Mirabella77

Avslutad En melodi från Arendyll

Hon vart den som ska representera Arendyll för att uppträda en sång av Taeyeon :cool:
  19. Mirabella77

Inskickad Runskärvor

Bra sak där Oktan! Samtycker
  20. Mirabella77

Stort grattis till oss som van och bra kämpat till dom som inte hittade alla namn, det var inte så lätt :) ♥
Topp