• Kära gäst,

För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Sökresultat

1. Jian

Fixat Reklamen lovar 35 nycklar - får bara 30

Reklamen lovar 35 nycklar om dagen, jag får bara 30
  2. Jian

Inskickad Va e klockan?

Jag saknar nedräkningen inför kommande event. När börjar det?
  3. Jian

Besvarad Geografiskt upptagningsområde

Hur stort är det geografiska området för att ge puts åt grannar? För att få puts? Om jag kan ge puts till någon granne där jag inte är med i hens upptäckta värld, kan den granne återgälda putsen? Hur är det med marknadens "upptagningsområde" när det gäller T2- och T3-varor. Hur långt från mig...
  4. Jian

Besvarad Extra erbjudande

Hur många får man när det står 3/3? Är det 1 st byggnad, tycker jag att man kunde skriva det istället för 3/3
  5. Jian

Inte ett fel Uppdrag i kapitel 14

Uppdrag i kap. 14 - liten miss i översättningen
  6. Jian

Hört och läst

"Det sägs många kloka saker på skämt, men det är ingenting mot de dumheter som sägs på allvar" Torvald Gahlin
  7. Jian

Fixat Väldigt segt och många serverfel

Under hela morgonen, onsdag 27/4, har det strulat med spelet, både före och efter avslutet av eventet. Hoppas det snart blir åtgärdat
  8. Jian

Besvarad Ny? deltagare i Brödraskapsframgångar turnering

När jag ville titta på den interna placeringen i turneringen kom det upp en "nyhet", för allra första gången .
  9. Jian

Fixat Ovanligt långt BÄ

Det blir ett ovanligt långt BÄ enligt ovanstående
  10. Jian

Fixat Ändrade villkor i lista för äventyrsföremål Wiki

Det lär ha blivit ändringar vad gäller produktionen under BÄ. I Wiki finns en lista över produktionerna och vad som krävs för varje föremål/medalj Är listan uppdaterad/aktuell?
  11. Jian

Fixat Textfel i Amunibyggnader / Wiki

Guldsmeden är ren av två ... Fällmakaren är ren av två ...
  12. Jian

Ny effektiv "handelsblokad" mot små bs

För att kunna uppdatera undren i runfasen behövs runor, självklart Nu när den nya möjligheten att konvertera runor. med högre utdelning, hos spelare utanför eget bs, har det kommit ett effektivt redskap att blockera möjligheterna för små bs att skaffa tillräckligt med runskärvor. De som har...
  13. Jian

Besvarad Avancerade elementarmanifestationer

Vad händer när man forskat fram AE - förutom att "det har flyttat in en elementar"?
  14. Jian

Besvarad Kap 12 Elementarer och kännande varor

Jag har just kommit till kap 12 och håller på med uppdateringarna av fabrikerna. Min boostade T1 vara är Bräder Som jag har förstått det, i nästa uppgradering, så forskar man fram en Bonus ... (för kännande varor) Min boosterfabrik är som sagt Bräder - här i forskningen är bonus för...
  15. Jian

Besvarad Knglig restaurering - flyttad, vart?

Tidigare fanns mina KR i Lager - Instanser - efter förnödenhetsgåva. Nu hittar jag dem inte, trots att det står i Tillverkningsresurser att jag ska ha några.
  16. Jian

Besvarad "Nivå" - i BS översikt

Jag har just sett att det finns en "Nivå" på BS översikt/presentation. Det verkar finnas nivå 0-3. Vad är detta och vad innebär/krävers för varje nivå?
  17. Jian

Inskickad Vapenkammare - samkör produktionen

Tillåt att man samkör produktionen i vapenkammare på samma sätt som man kan göra i fabriker och verkstäder.
  18. Jian

Besvarad Den lilla gröna pluppen

Det har kommit något nytt i brödraskapens medlemsförteckning. Vid varje avatar, nere till höger, finns en liten ring - den blir ljusgrön ibland. Vad innebär det när den är ljusgrön?
  19. Jian

Inte ett fel Valmöjlighet eller ej vid produktion

Saknas det ett "och/" i det här uppdraget i Dimmiga Skogen?
Topp