• Kära gäst,

För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Sökresultat

1. Gaiona

Event Feedback: Höstens zodiak 2022

Röd text på lila bakgrund är ingen höjdare, det är svårt att läsa tiden.
  2. Gaiona

Obesvarad Felmeddelande i Spiran

För att ladda upp en skärmdump så är det enklast från den enhet där du tagit skärmdumpen. När du skriver (eller redigerar) ett inlägg i forumet så har du ovanför skrivrutan följande rad: Raden kan även se ut så här på en smalare skärm (ex. mobil) Klicka på Infoga bild , då bör det dyka upp...
  3. Gaiona

Obesvarad Felmeddelande i Spiran

Har du provat att ladda om spelet eller att tömma cache? Spelar du på datorn eller i appen?
  4. Gaiona

Nyhet Feedback: Utmaningar

Jag blev klar redan första kvällen och trodde att det skulle komma mer...
  5. Gaiona

Besvarad Resursmängd inför en förhandling

Man kan se det i mobilen, nu har jag redan gått i mål i den här spiran annars kunde jag tagit en skärmbild och visa var man ser det. Redigering: Jag hittade en beskrivning, högst upp på sidan när man ska förhandla så visas det en liten låda till vänster om mynten, klicka på den så ser du vad du...
  6. Gaiona

Grilla när snön lagt sig på vintern är så mysigt och dessutom myggfritt!

Grilla när snön lagt sig på vintern är så mysigt och dessutom myggfritt!
  7. Gaiona

Besvarad Geografiskt upptagningsområde

För att ge puts så är det den kartlagda världen som gäller och den ser du på världskartan vilket innebär att de grannar som kan ge dig puts har dig kartlagd, du får däreför inte heller puts tillbaka av någon granne som inte kartlagt den del där du finns. Likadant med erbjudanden, du ser...
  8. Gaiona

Dvärgarnas parspel - augustitävlingen

Ingen som valt dessa femton nummer/kort får reda på vilka par det är förrän efter tävlingen, dvs nästa vecka. Bilden med rutorna går inte att klicka på, det är bara en exempelbild, ditt svar anger du i ett inlägg med femton olika siffror och det kan bli allt från noll par till sju par (de två...
  9. Gaiona

Inskickad Utökad sökmöjlighet av byggnader i förrådet

Skulle vara trevligt även om man kunde söka på vad byggnaderna producerar, ex.vis mana, (gudomliga) frön mm... Det finns flera trådar om sökfunktionen sen tidigare, bl.a. den här!
  10. Gaiona

Event En port till det förflutna

Tack @P3Games, jag misstänkte att nivå tre skulle löna sig och har satsat enbart på den, har t.o.m. skippat att ta nivå ett eller två även om de varit gröna, följdfrågan för mig kan då bli, lönar det sig att skippa nivå ett och två helt även om man kan ta dem?
  11. Gaiona

Besvarad Vet ni något om det kommer teleporter eller liknande för uråldriga under snart?

Inget av dem är Uråldriga under så det besvarar inte Rosis fråga. Utvecklande byggnader går utmärkt att teleportera och de behåller sin nivå i besvärjelselagret.
  12. Gaiona

Tack, det gick ju rätt bra... typ... :)

Tack, det gick ju rätt bra... typ... :)
  13. Gaiona

Fixat Problem vid inloggning i app

Jag gör likadant men jag har bara ett konto på svenska servern så jag byter aldrig server eller ens konto. Jag förstår mycket väl vad du menar, det borde vara enklare att byta spelare. Om man är utloggad så kommer man ju till valet av server och det borde vara möjligt att logga ut även innan...
  14. Gaiona

Vad jag kan se så måste man komma in i spelet för att komma åt knappen Logga ut, den knappen borde man ju även kunna komma åt innan man kommit in i spelet och då om samma fel uppträder igen så kommer man ändå åt utloggning och inloggning. Felet ska ju normalt sett inte uppträda, det var ju ett...
  15. Gaiona

Det skulle ju vara möjligt att ha en knapp för avbryt inloggning eller att man kan klicka på tillbaka-knappen på mobilen, annars vet jag inte hur det praktiskt skulle kunna läggas in som funktion. Annars är det inte så ovanligt i mobilvärlden att man dödar appen när det hänger sig och startar...
  16. Gaiona

Diskutera brödraskapsäventyret här!

Tack @Mammio, vi i vårt BS tänkte att Innogames hade tagit i för mycket med medaljerna!
  17. Gaiona

Vilka insamlingar ger inte mynt enligt dig?
  18. Gaiona

I pågående äventyret så blev myntsäckarna väldigt mycket svårare än i tidigare äventyr och har blivit en rejäl flaskhals, även armbanden som tidigare har varit rätt tuffa för vårt brödraskap kräver mer varor jämfört med tidigare. Det är ok att Innogames justerar villkoren men måste de ta i så...
  19. Gaiona

Tur? Det är ju för varmt...

Tur? Det är ju för varmt...
  20. Gaiona

Bekräftat Visa byggnadens namn vid försäljning

Det skulle uppskattas men att inga funktioner tas bort som finns nu!
Topp