• Kära gäst,

För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Sökresultat

1. Gose

Avslutad Tvättbjörnens tokiga transport

Område D
  2. Gose

Inskickad Va e klockan?

ja gärna, den behöver inte vara så lång, skulle räka med 24 h för min del =)
  3. Gose

Inskickad Va e klockan?

Blev visst ingen nedräkning, nu är det igång =)
  4. Gose

Event En port till det förflutna

Tyckte mycket om detta upplägg, var riktigt kul. Mycket beroendeframkallande. Man hade möjlighet att slå ihop rätt många "figurer" och samla belöningar. Det enda som jag upplevde som något negativt var att det var svårt att få mer än en av dagens belöning.
  5. Gose

Å så lite Sköm Musik Igeen! :)

6. Gose

Feedback: Tävlingar

Stort grattis till vinnarna :D
  7. Gose

Avslutad Dvärgarnas parspel

1, 2, 3, 8, 9, 12, 13, 14, 17, 19, 20, 21, 23, 27, 29
  8. Gose

Idag är det måndag, så låt oss rocka lite! Scorpions - Rock you like a hurricane :cool:

Idag är det måndag, så låt oss rocka lite! Scorpions - Rock you like a hurricane :cool:
  9. Gose

Hej

Välkommen, hoppas du kommer att gilla det!
  10. Gose

Feedback: Tävlingar

Stort grattis till glassvinnarna :) :diamond: :diamond: :diamond:
  11. Gose

Avslutad Glasstrutsgårdens glass

3 kulor: Jordgubb, Espresso, After eight (sockerfritt förstås)
  12. Gose

Inskickad Fördubbling av KP innan man når KP-taket

https://elvengems.com/ancient-wonders/wonder-society/ Wonder är lite annorlunda är KP-trådar. Vi använder ett kalkylblad där alla lagda KP bokförs och i sin tur räknas det ut vems tur det är att få sitt under fyllt för uppgradering. Man kan lägga sina KP när som helst i det under som är på tur...
  13. Gose

Inskickad Ändrad bläddring i Under-fönstret

Precis, frustrerande!
  14. Gose

Inskickad Ändrad bläddring i Under-fönstret

När man är inne för att lägga KP i någon annans Under så måste man nu bläddra med musen (om inte undret är hjärtat), en rörelse som är påfrestande för handleden. Kan tänka mig att fler än jag upplever att det kan vara jobbigt. Blev extra påtagligt när jag skadade handleden. Mitt förslag är att...
  15. Gose

Inskickad Bläddring mellan Barack, Legosoldatläger samt Övningsfält

Jag skulle vilja lägga fram ett förslag om en möjlighet att bläddra mellan de tre byggnader vi har till att träna trupper i. Nu får man hoppa in och ut mellan dessa, så en bläddring mellan dem när man ändå är inne i en av dem, vore toppen. Jag kan tänka mig två alternativ; antingen genom en...
  16. Gose

Inskickad Fördubbling av KP innan man når KP-taket

Den nya gränsen för att lägga KP i andras under är för oss i Prosperity lite för lågt ställt. Jag tror att iallafall en dubblering skulle göra att det flyter på för oss mycket bättre. Vi fyller ett under i taget hos den som är på tur (kör enligt Wonder-system). Det innebär att vi, nu när många...
Topp