• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Sökresultat

  1. Inte ett fel Uppdrag klart men det godkänns inte

    I mitt nuvarande kapitel har jag fått ett uppdrag som följer: Samla kosmisk vismut. Jag lade ut ett bud på att byta till mig 100k som uppdraget ville men när jag fick in mina 100k vismut så blev inte uppdraget klart! Vismut är inte min boost så jag förstår inte vad som händer, det måste ha...
  2. Inskickad Fallna hjältar

    Hej Jag har spelat Elvenar i stort sätt sedan det började och det har hänt tre gånger att en medlem i mitt brödraskap bara har försvunnit. Två av gångerna så har det visat sig att medlemmen inte längre varit i livet :-/ Eftersom det är ett spel och alla vill komma framåt så hamnar man till slut...
  3. Öppen Lediga platser i Birka

    Birka har ett par lediga platser, så nu finns chansen att ansluta till ett brödraskap som har få regler. Vi förlitar oss på att våra spelare gör sin del och det fungerar väldigt bra. Våra primära mål är spiran och turneringen och vi behöver fler som är aktiva och tycker det är roligt att spela...
  4. Fixat Byggnader försvinner när man flyttar runt i staden.

    Hej Precis som beskrivningen säger byggnaderna försvinner och kommer tillbaka när man flyttar runt i staden, fungerade innnan lunch men nu har det hänt något. En uppgradering eller vad man skall kalla det. Har detta på alla mina tre konton nu, här på SV och på Beta och Eng
  5. Bekräftat Aviseringar laddar inte

    Hej Aviseringar laddar inte, har kollat med andra i brödraskapet och vi har alla samma problem. Jag har provat alla dem vanliga grejorna men inget påverkar detta.
Topp