• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Sökresultat

  1. Gose

    Nu räcker det

    Oj det var tufft. Har nog sett värre kommentarer från andra på de andra servrarnas discord chattar.
  2. Gose

    Bekräftat Fel placering av popup

    Såg det också, tack!
  3. Gose

    Fixat Språket i appen

    Förekommer ibland. Ta gärna en skärmdump och visa vad som är fel så kan de fixa det :)
  4. Gose

    Grattis Prosperity till segern i BÄ

    Tack. Grattis till er också! Riktigt snygga resultat =)
  5. Gose

    Rädda forum tävlingarna! RÖSTA ♥

    Ser gärna tävlingar här på forumet
  6. Gose

    Rädda Forumet - Upprop

    Flera andra forum har startat upp upprop för att rädda forumen. Sedan Discord startade så har forumet blivit väldigt tyst. För att ge en röst till de som fortfarande vill ha kvar forumet så startat jag denna tråd. Om ni vill att forumet ska finnas kvar, helt och fullt eller som ett komplement...
  7. Gose

    Öppen Nu har vi plats ledig

    Ny öppning igen :) Välkomna
  8. Gose

    Tack för den här tiden

    Tack Gaiona för all hjälp vi fått av dig =)
  9. Gose

    Nya rekord

    Men det var nära, riktigt snygga siffror. Så grattis till en fin prestation :) En annan får nog öppna många fler provinser innan jag har en chans haha
  10. Gose

    Obesvarad Discord

    Jag kommer få köra lite extra info på annan kanal för de som inte kör discord för mitt gäng nu, t ex när event info endast kommer ligga på discord. Synd att inte discord kan få komplettera forumet istället för att fasa ut forumet helt.
  11. Gose

    Event Feedback: Höstens zodiak

    Klara alla uppdrag var inget problem man behövde inte stressa, men att köra varje dag och ändå inte klara att ta alla artefakter är lite tråkigt. Om man spelar varje dag så borde man det. Visst ska det vara lite "tur" också så man får nycklar när man tar ett klot. men är man så pass aktiv så...
  12. Gose

    Att byta Avatar på Discord (version på dator, vet inte riktigt hur det ser ut på mobilversion)

    Testa att ladda ner denna bild, så kanske den är tillräckligt bra att använda på discord.
  13. Gose

    Öppen Nu har vi plats ledig

    Vi har en spelare som tyvärr ska sluta spela så vi har en plats ledig. Vill ni bli en del av vårt gäng, skicka en ansökan ❤️
  14. Gose

    Obesvarad Discord

    Jag är inte van vid Discord heller, så jag tror att det lätt blir rörigt. Jag ser väl inte att jag har något val att försöka lära mig, så gör mitt bästa. Jag gillar dock detta forum väldigt mycket och skulle föredra det. Gillar dock möjligheter till att prata med andra BS-medlemmar i discordchatten.
  15. Gose

    Att byta Avatar på Discord (version på dator, vet inte riktigt hur det ser ut på mobilversion)

    Byta avatar på Discord. 1. Klicka på din Avatar framför ditt namn i chatten: 2. Sedan så klickar du på pennan i högra övre hörnet och välj sedan det alternativ som passar dig bäst. Om du bara kör Elvenar så kan du välja "Redigera användarprofil!”. 3. Du kommer nu till ett annat fönster...
  16. Gose

    Event Feedback: Höstens zodiak

    Ah vad bra =)
  17. Gose

    Event Feedback: Höstens zodiak

    Vad bra, tack ZpaRoW :diamond:
  18. Gose

    Event Feedback: Höstens zodiak

    Är det någon som testat eventbyggnadens matningseffekt ännu? Det står "Bonus kombinationskatalysator varannan gång i turneringen", men vad jag förstått så kommer den att ge en katalysator efter var 5e avklarad strid i turneringen när den är fullt utvecklad. Vad menas då med varannan gång? :)
  19. Gose

    Event Feedback: Höstens zodiak

    Men det är ett uppdrag som är lätt att lösa iallafall ;)
Topp